hej humör, du är inte min vän längre

hejsan,
idag har jag slängt runt mina kuddar av ilska, nästan börjat gråta två gånger, skrattat och velat slå till personer. Kul eller hur? -.-

engelska då min lärare sa år mig att sitta som "a normal child" med världens tonläge som känndes som hon tyckte jag var retared eller någonting. Jag satt PÅ bänken och inte I den. Idiot till lärare som tror hon är bättre än alla andra.
collage conection som är världens mest tråkiga och onödiga klass.
track då jag satt och pratade med Doc, han förstår mig med mina "familje"promblem. Och han lärde mig även om flaggor och lite annat. Han är så snäll och han sa att om vi hade vetat inna så skulle jag kunna bo hos dem... väldigt gulligt!
albenbra då jag gjode klart häftet och läraren blev typ sur för jag skulle ha jobbat med det imorgon också -.- åh idioter till americanare!
lunch
fysik då jag inte gör ett skit, gav personer poäng
us history
psychology roligaste klassen på hela dagen då de började med att några tog med en fågel in eftersom någon försökte typ trampa på den. Och sedan så kom en person in och skulle inspektera klassen och vi gjorde ingenting. Och alla tog fram böckerna och började skriva på ett qoat och läraren berättade våra betyg. hahah Och de gömde fågelungen i väskan!!!! Och mitt i smeten så kom en tjej in super sent! och när inspektören hade gått sa hon: "Sir im so so so sorry, i will bend down on my knees and say sorry to you" hahaha alla började skratta!
yearbook då jag hjälpte alessia göra en poster för att hon ska bli prom queen. Det SUGER att vara junior så jag inte kan bli nominerad! Jag tror jag skulle ha vunnit :( Skulle ha varit något. Skulle ha det mycket bättre om jag hade varit en senior! 

åkte hem och kom hem till en tomt hus och skypade med pappa! Gjorde min dag! Sedan har jag ätit spelat spel med JB och ines. Försökt att inte verka sur på varenda kotte. Slängt kuddar runt i rummet för jag vet inte vad jag ska göra med min ilska.
Ätit mat, Monica serverar oss. Vafan jag är inte 7 jag är 17!!! Jag kan servera mig själv! Hatar när personer GER mig mat! 

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig! orkar inte mer av dessa jävla humörsvängningar. Den enda personen jag inte har varit sur på är Jaime. Annars har alla varit idioter hela bunten! 
godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa t

Hoppas det blir bättre snart! Det är väl aldrig försent att byta familj??<33

2012-04-19 @ 14:51:46
Postat av: Pappa

Du gör alltid min dag. Kram pappa

2012-04-19 @ 19:32:11
Postat av: Mamma

Instämmer med Linnèa - det går att byta även nu. Jag bytte Torino till Ancona i Italien innan jag flyttade till Stockholm....

När började du få dessa humörsvängningar - är det hormoner, tonårshormoner, situationen som sådan eller kan det vara kombinationer - vad tror du ?

Jag var jätte känslig en period jag minns väl i Göteborg. Kunde gråta mitt i en kö till disco för att vi inte kom in när inte jag hade rätta åldern inne !.

Kram minkära dotter

2012-04-19 @ 23:15:42
Postat av: Mamma

Stort Grattis - till intagningen i Norra Real - superunderbart.

Vilken glädje och så fantastiskt att ha det att se fram emot.

Bästa presenten i april månad skulle jag tro.

Kram mamma

2012-04-20 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0