hungrig Mikaela

Hejsan,
min dag har typ bestått av mat. Åkte till skolan och åt frukost som alltid.
engelska då lärarejlästeur en bok för oss. Sådan låstadienivå det är. Det är så här det är med läsningen, de görs i klassrummet
collage conection ända andledningen till att jag gillar den klassen är för att jag har Alessia:)
track gick ut och typ svettade ihjäl. Värmen kommer tillbaka och jag håler på att dö typ. Det är så fruktansvärt varmt!
algebra hade i biblioteket och jag och en annan kille gjorde allt så kopierade alla av oss. Lata amerikanare -.-
lunch som jag åt två av, en slice pizza och en peanatbutter sandwitch. Jag är hungrig hela tiden&jag känner mig aldrig mätt.....
biologi gjorde ett test typ och tittade på massor av filmer
us history tittade på en film för vi hade vikarie och så gick jag till "the office" för att lämna in kvittot på min skoljacka.
psychology där vi inte gjorde mycket. Pratade om religion och jag höll käften typ. Och så åt vi muffins, super söta!
 
åt inte denna dock, åt en choklad med godismaskar på :)
Super duper söt haha!
yearbook då jag inte gjorde någonting som alltid.

Jag skulle stanna för practice men det var inga bussar så jag åkte hem, hade inte tid att fråga om Monica kunde plocka up mig.
Hemma så spelade jag bilspelet med JB och senare Mario
Vi tog en pause och åt och sedan spelade jag ännu mer. Det är så himla roligt! Älskar Mario!!!

Slutade spela en timme sedan ungefär och jag ska gå ner och springa på rullbandet och sedan gå och lägga mig.

Imorgon så längar jag skolan tidgit för att åka till ett Trackmeet med varisty "de bäst". FÖrstår inte varför riktigt men ska nog bli kul! Det är långt bort dock och kommer bli SUPER VARMT imorgon!
Önska mig lycka till
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skärtorsdagskväll. Vi har precis spelat en omgång clouedo - verkar som alla tröttnade därefter. Nu är det James Bond på tv - samma filmer om och om igen... Jag har varit i Torshälla och haft påskmiddag där under dagen, trevligt. Påskar, lite summering om de första tre månaderna i år. Visat klinik i Näsby Park. Närnjag sent på kvällen och precis skulle sätta mig och äta ringde det på dörren och Louise kom förbi. hon ska imorgon åka till Schweiz för att tillsammans med Åtta andra tjejer åka skidor, lär himla kul. God natt vi hörs imorgon kram mammm

2012-04-05 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0