inge mer track

Hejsan,
håller på att komme i ordning igen, så uppdaterar inläggen så ni for scrolla ner och titta. Har lite bilder som ska in på lite olika. Tar det när jag känner för det men jag har ingen blogglust längre, 2 more month. Sedan är jag klar, kämpa kämpa! haha! 

Jag vill verkligen inte gå up ur sängen imorse, var trött och orkade inte. Men jag drog migsjläv up från min varma mysiga säng och bröjade min vardagliga rutin i speed-fart.
engelska då vi hade en sub och inte gjorde NÅGONTING!
track så vi gjorde abs och sedan så delade ut medaljer
algebra jag ska göra något dumt häfte för TAKS som jag ändå kommer skippa
lunch
fysik pluggar för taks
us history kommer böja plugga taks där också
psychology då vi gjorde massa saker men de började regna när vi väntade på att gå in i klasrummet. Det var någon som hade droger i klassrummet så det var massor av poliser typ.
yearbook då jag gick till fysik & gjorde typ ingenting egentligen
Åkte hem för jag är klar med track och det är sorgligt för jag känner hur det nämar sig slutet....
Satt och började lite (väldigt) smått på min jobb papper sak. Och sedan läste jag massor av articklar&surfade runt. Sitter med mina mina klackar från inlägget nedanför.
Jag åt också innan och diskade hela jävla skiten efter allihoppa sedan frukost -.- och var på pissigt humör ett tag, glad att jag har så fina människor (inte här i familjen syftar jag på) som jag kan prata med<3
ska snart ta en dusch och gå och lägga mig tror jag, rean halv 11. 

godnatt mina kära<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0