ja ha, vad gör jag nu?

hejsan,
jag har värdlens störa humörsvängningar och det är konstigt. För jag var helt förbannad någon sekund sedan och nu är jag typ ledsen och -vet inte hur jag ska säga det- skuldkänslig och rädd. Det har gått 2 dagar, och jag saknar redan Track. Och jag vill åka hem och jag vill stanna. SKit käsnnslot allting skulle vara så himla mycket lättare utan dem!

jag vaknade up av att Christina knckade på dörren, pinsamt! Men i alla fall, så han jag upp och med bussen på 3 minuter och jag borstade tänderna i omklädningsrummet hahah!
engelska
track lämnade in våra kläder så nu har jag ingen aning om vad vi ska göra...
algebra
lunch vi gick för att hämta ut prom-biljetterna, men hon behövde gå så ska hämta den imogon.
fysik
us history informerat den läraren att jag inte kommer så jag fick ett tejpningsjobb.
psychology
yearbook brandlarmet gick, alla går som sniglar ut ur byggnaderna....

sedan hem& åt och efter det typ inte ett skit.
- dator och tittat på film.
- lyssnat på musik och förökt läsa.
- spelade med JB och ines och spelade ett spel på hennes ipod.

KUL DAG! ja nu är jag helt förbannad igen.
ska ta en dusch och gå och lägga mig! 
gondatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner med dig och om dig.

Madeleine:

Jag har några frågor till dig (:

1. Är det slut på säsongen med Track eller varför slutade du?

2. Vad menas med yearbook? Är det en stor bok som du skriver i om året?

3. Var det en riktig brand i skolan eller var det en fejk/test brandslarm ?

Puss,puss<3

2012-04-18 @ 07:30:17
Postat av: Mamma

Känner med dig och om dig.

Madeleine:

Jag har några frågor till dig (:

1. Är det slut på säsongen med Track eller varför slutade du?

2. Vad menas med yearbook? Är det en stor bok som du skriver i om året?

3. Var det en riktig brand i skolan eller var det en fejk/test brandslarm ?

Puss,puss<3

2012-04-18 @ 07:30:46
Postat av: pappa

Ledsen och hemlängtan förstår jag men vad är du förbannad på.



Blir det inte lite långtråkigt på em om du inte har track eller kommer du göra något annat?



Kram pappa

2012-04-18 @ 17:20:07
Postat av: Mamma

Längtan hem är stor - kan du få din frustration att tänka på planering av sådant du ser fram emot anat göra nära du kommer hem? Vill du ha ett öppet hus för dina kompisar när du kommit hem, i så fall kanske du kan bestämma dag och göra en inbjudan ?

Saknar du en bok - så skickar jag fler.

Kram mamma

2012-04-18 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0