just a normal day

HALLÅ!
massa personer är gulliga och pratar på svenska med mig via deras telefoner. Haha roligt att se deras reaktioner när de förstår att jag förstår haha!

Helt vanlig dag engelska
track
algebra
fick en chokladbit för att jag var den ända som kunde lösa en jättelätt problemlösning haha
lunch
biologi
var hel taggad på fysik igen, men nejnej, tillbaka till samma klassrum
us history håller på med andra världskriget. Men lägger ingen stor tygnd på det, bara sammanfattning av helheten lixom
psychology
yearbook

stannade för track, gick ut och hoppade några höjdhoppsgånger. Och min coach sa att han kanske kommer och säger hejdå på flygplatsen!:) typ gjord emin dag! Önskar jag hade honom som lärare, han har verkligen vara det roliga med Track!

Var klar typ halv 6, och sedan satt jag och väntade på bussen.
Jag kom hem och åt mat och sedan spang(gick fort) på rullbandet. Duschade och nu ska jag sova!

Ska försöka ta med kameran imorgon!
SOV GOTT!
68 dagar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tisdag kväll - en dag av att njuta. Frukost med familjen, kaffe med Martin innan han åkte till jobbet, meditation och skriv i min bok, promenad i solskenet runt sjön, stan och lunchmöte med en leverantör på militärsällskapet på Valhallavägen. Vidare på möte vid Sveavägne, köper god mat, hämtar Madeleine efter ridning och så äter vi.

Alltså en avkopplande dag utan krav - Skönt,.

Kram mamma

2012-04-03 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0