lazy day, just how i like it

Hejsan
idag var en perfect after-prom dag. 

Jag vaknade klockan 11 tror jag. Och låg kvar och drog mig länge& pratade med Clara på skype tror jag, om det inte var dagen innan. Eller båda, haha! Seda klockan halv 2-2 så var frukopsten klar så gick ned och åt pannkakor och allt möjligt:) Supergott!!!
Åt samtidigt som vi tittade på tv.

Sedan satt jag på golvet i köket skypade med Alessia och prtade med människor och tittade på bilder. Samtidigt som jag laddade min telefon då min laddare har slutat fungera igen -.-
Jag diskade och klockan var redan typ 6 då jag gick up till mitt run en snabbis eftersom JB kom och frågade om vi villa ha glass från glassbilden. Så jag gick ut och målade mina naglar och låg i solen. Sedan köpte vi en majskolv på pinne med smör och chili tror jag. Det blev min middag& en glass.
Jag och JB hade vattenkrig först med små pistoler & vattenballonger och sedan tog han vattenslangen och börjdade spruta ner hela mig. Sprang runt i 2 timmar kanske! På stutsmatten och allting! haha hade kul! Och Moncia satt och skratta åt oss!
Gick in helt drypande blöt- jag var blötare än jag var när jag var på stranden - och tog en dusch.

Sedan gjorde jag inget. Försökte fixa den här bloggen som är helt efterbliven(Kan jag bara skylla på migsjälv)
NU ska jag gå och lägga mig. Och bara två dagar i skolan den här veckan eftersom jag "skolkar" från TAKS testen som inte ens räknas för mig! 
GODNATT -
glad mikaela

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tidig kväll för mig - går och lägger mig nu.

Kram mamma

2012-04-23 @ 21:37:08
Postat av: Pappa

Vem blev prom Queen och vad för kommentarer fick min prinsessa



Kram pappa

2012-04-24 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0