lördag

Jag vaknade up klockan ungefär 10 och kunde inte somna om, idiotiskt eftersom jag inte somnade förens klockan 2 kvällen innan. 

Monica vakande ännu senare och sa: I'm so sorry, you guys must be starving! Hahha inte alls svarade jag och hon började ändå göra supergod frukost åt oss. Som jag gjorde into en macka med ägg och bacon, och skinka och ost på! Supergott!!! 

Såg också att jag hade fått en brev från EF - hemresa biljetten!
Såg att mitt första flyg är inte med mina föräldrar, utan 6 timmar tidigare så jag får sitta och vänta där i en evighet-.-! Måsta skaffa ef bok haha och be mina föräldrar ta med mitt gameboy eller något! ;)

Sedan åkte vi iväg klockan tre (vi åt inte frukost klart förens efter klockan 2) till en -vet inte riktigt- park där det var massor med fina växter och fjäilar och chaka-laka fåglar som Monica sa
Efter vi hade gått runt där till typ klockan 5-6, så åkte vi vidare. De stängde parken eftersom de skulle ha ett bröllop och vi såg bruden i hennes klänning och jag sa åt henne att hon såg vacker ut! :) 

Stannade en snabbis på Walmart och vi giock runt efter Norby för vi hade ingenstans at gå och han skrattade åt oss! 

Vi åkte vidare till PizzaHut och åt middag, pizza och kucklingvingar och garlicbred! Det var såklart gott, har faktiskt inte ätit pizza så mycket så jag är helt trött på det! Helt okej!

Vi stannade på en park på vägen hem - samma park jag och Jaime stanna på någon gång, men det har inte Monica någon aning om. Vi matade fåglar, mårten gås gick supernära oss, haha!


De är väldigt svåra at fota, men detta är ett ställe jag vill ta med familjen när ni kommer hit! Måste se detta, första gången för mig coh det är hel gulligt!! :) 
Parken precis bredvid bilvägen haha! När jag var här med Jaime så bajsade en fågel på honom om ni vill veta! :p 

Vi åkte hem och började titta på filmer efter ett tag. Först tittade vi på Childen in the corn eller något sådant. En äcklig film (de bestämmde sig för att se skräckfilmer) men det var bara massa blod. Jag kan tycka om skräckgilmer men inte massa äckligt blod! 

Så när den var klar så bad jag om en skräckfilm, och de satte på en ännu värre med massor av mer blod och äckliga ihopsydda människor. Jag vill ha en där man hoppas inte blir äcklad!
Jag gick och la mig i mitten av den filmen - vi satt också och målade naglarna och gick igenom alla Monica's 50 nagellack typ! Målade alla i helt olika färger! 

Var en världigt trevlig familjedag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid så härligt med en massa bilder. Ja då har vi ett utflyktsmål klart i alla fall.



Kram pappa

2012-04-30 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0