District meet

Jag gick upp klockan 6.40, vanlig tid och klockan halv 8 skjutsade monica mig till skolan. Och ungefär 15 minuter senare så åkte bussen iväg till La Joya stadion (där de flesta av de amrican football matcherna var).

Vi satt och gjorde ingenting från klockan typ 8 till 10. Vi åt peanatbutter jelly mackor och spelade uno. Klockan 10 gick vi ut och tittade på när killarna hoppade. De hoppar fasligt högt för att vara JV, 5.4 feet slutade det på!
Vi värmde upp medan de avslutade och sedan vid 11 tiden ungefär så började vi hoppa. Det gick skit för mig, och jag åkte ut på 4.4 feet.

Vi fick mackor till lunch och vid 12 tiden åkte vi hem igen. För att ta en dusch& villa upp oss och sedan komma tillbaka. Men eftersom jag inte skulla göra något mer så stannade jag hemma. Jag tittade på en film och vilade. Och sedan spelade jag spel och tittade på TV med JB. Jag var barnvakt då alla andra var ute ur huset.

När de kom hem så åkte jag ungefär en timme senare iväg till bio med Jaime. Vi åkte till en park efteråt och en anka följde efter när vi gick runt, haha! Monica visste inte(för jag skulle säkert inte få) och hon ringde och sa "miikaeeeellllaaa...." för jag hade missat att svara på ett av hennes Sms.

Kom hem klockan 12 och var ute med familjen ett tag & hoppade stutsmatta. Och gick in och gjorde ingenting, och sedan var jag med via skype för mammas födelsedag! Mycket trevligt, fastän jag "somnade" - jag vilade bara ögonen! haha!
La på och så somnade jag vid 2 tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0