make my day&make me look like a tomato

Den där kännslan man har när man vaknar upp på måndag(tisdag) morgon och man är helt trött eftersom man inte kunde sova kvällen innan för man har helt ändrat sina sovvanor. Vaknade up och hade min rutin för att göra mig iordning till skolan.

engelska
track
algebra en av de dagarna då vi inte gjorde någonting
lunch
fysik tog ett tråkigt test som jag inte blev klar med
us history
psychology började på ett project med en kompis som hon var snäll och skulle göra klart första perioden nästa dag! 
yearbook satt och pratade med massa personer. I slutet av perioden kom massa dansare förbi klassrummet (typ 1 minut innan klockan ringde). Jaime stod utandör med en poster till mig.



pappa vill bara säga tack för att få ärva genen om att se ut som en tomat. Vekrligen tack *host*host*. I alla fall så såg jag ut som en tomat, men det var väldigt gulligt. Och alla fråga typ vad jag svarade och jag sa Var är min penna? hahah smartungarna hade ingen penna! Ska försöka ta hem den på något sätt. Får säkert plats i min stora resväska! Får hoppas det!

Sedan hade jag practice, i typ en halvtimme, timme. Sedan satt jag och pratade med Doc i typ en halvtimme, han är så himla trevlig!

Jag satt och väntade på bussen som åkte klockan halv sju så jag var hemma tidigare. Kom hem och visade postern för Monica och hon tyckte det var guligt! :) Perfect tijming måste jag säga, eftersom vi hade världens diskution om att han inte riktigt hade frågat mig på en av BBQ:arna under helgen. Och hon tyckete typ att jag skulel gå med någon annan om han inte riktigt frågade. Han är väl typ den enda personen jag vill gå med dock så det var superbra!

Åt mat och låg och tittade på en film på datorn.
Tog en dusch och sedan somnade jag runt 12-tiden.

Jag la upp detta foto på facebook och fick sisådär 80 gillningar.

Kommentarer
Postat av: pappa

Helkul att läsa om PROM och att man ska fråga osv osv. En helt annan värld. Kramar Pappa

2012-04-12 @ 09:58:17
Postat av: pappa

Jag är stolt övermina tomatgener. Se vad det blev av dom. En smart och vacker tomat "host host". Kram huvudtomaten

2012-04-14 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0