måndag

måndagar är den dagen ingen gillar. måste vakna up till skolan -.-
engelska
track satt och gjorde ingenting!
algebra
lunch då jag gick till dansrummet eftersom Jaime fick tillåtelse att inte vara i hans klass.
fysik läraren blev sur haha för vi skulle dela in i grupper om 4 men ingen gjorde det. Men när min grupp var 4 så döpte hon oss till team Sweden utan att fråga, haha tyckte det var lite roligt!
us history
psychology avslutade filmen som var helt förvirrande
yearbook tråkigaste på hela dagen typ
kom hem och jag kommer inte alls ihåg vad som hände. tråkigt som vanligt helt enkelt. Försökte ta en tupplur men MOnica väckte mig för att fråga som smutsiga kläder, och sedan så när jag sa att jag kände mig trött så var hon bara lite oförskämd. Som om att Christina inte sover HELA TIDEN!
er än så kommer jag inte ihåg. Norby grillade så vi åt god mat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon,

Jag och Madeleine sitter och äter frukost med svenska genomgång inför prov. Markus har sovmorgon och i kväll ska vi på föräldrar träff med kyrkan inför Idre resan - tänk att det snart är dags igen för konfirmation!. Martin har flugit iväg till Danmark tror jag det var Kanske Tyskland minns inte riktigt vart.. och sover borta i natt. Solen skiner i ett vackert vår Sverige och igår kväll var jag på Operan och såg LaBoheme av Puccini - underbart bra.

Kram mamma

2012-04-25 @ 07:29:49
Postat av: Mamma

Godkväll,

Nu är det jag och Markus som sitter och äter med vacker film om isbjörnar som visas på TV. Vi har varit i kyrkan och det var några första gångsledare som var med. Tyckte jag kände igen dem från dinkonfirmation... Markus såg dig på flera av bilderna som visades för oss föräldrar. Kul att du var med så många gånger, vid forsränningen , i skogen, och något kort med en randig tröja du hade på dig. Jag hoppas verkligen att Markus också får en härlig resa dit.

I morgon går jag upp 04.15 för att åka till Köpenhamn med tåg 05.14. Kram min kära dotter.

2012-04-25 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0