normal helt vanlig dag

inget hände

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skype med mig en timme hände. Kram pappa

2012-04-13 @ 09:21:12
Postat av: Mamma

Bilder - har vi tagit massor i Varberg, nu hemma känns skönt.

Snart äter vi tacos och jag har haft en del möten idag. Imorgon visar jag klinik i Södertälje mest hela dagen och på söndag satsar jag på att prata me Erlandsson. Om du skriver ihop ett brev nästa vecka om dig och ditt liv fram tills nu och varför du vill börja jobba hos just det företaget så tycker jag vi ska maila över det innan du kommer hem och det för att visa dina ambitioner och framförhållning med att söka innan du ens är hemma i Sverige. Förslag; alla företag som du själv tänker på och där du skulle vilja jobba. Julius hat tex fått jobb på Gröna Lund. Louisi på McDonalds. Vi har ICA. Stopp och Hollister och McDonalds i Täby. Vad mer kan du tänka dig att jobba med ?, äldre i äldreboende är jag säker på att det kan finnas, alla tänkbara affärer, alla receptioner på hotell med god engelska är super merit för dig som just kommer hem från USA. Ta bara hotellet vi har i Täby som exempel.

Kram mamma i Jobb tankar för dig.

Ps) vi har bokat boende vid McAllens flygplats, bil från LasVegas och boende i LAS Vegas för en stund sedan. Urmysigt...

2012-04-13 @ 18:58:55
Postat av: Mamma

Imorse då jag åkte till Södertälje för att visa kliniken som är till salu där så var det ett program omTexas på radion. Det handlade om Texas och om deras abortpolitik som värkar rätt skrämmande dvs att mer och mer kvinnor inte kan göra abort pga politiker som är abortmotståndare. För mig är det en självklarhet att det är kvinnan som ska få bestämma det och inte politiker som i Texas verkar för ett strikt abortförbud. Dessutom drabbar det redan utsatta grupper som inte har råd med preventivmedel för att de är för dyra då kommunerna dragit ner på hjälpen till preventivmedel. Redan utsatta människor blir än mer utsatta - helt fel enligt mig. De sade också att McAllen är den fattigaste kommunen inom Texas och en del av reportaget var därifrån. de hade ett speciellt namn för de som bor längs med gränsen till Mexico. vet inte vad det kallades men det vet du säkert.

Ursäkta att jag inte skypade med dig i går natt, jag var helt vimsig i huvudet och det funkade inte för mig alls. Lovar bättring.

Kram mamma

2012-04-14 @ 22:14:49
Postat av: Mamma

Vilken upplevelse att du var med vid middagen _ så trevligt !. GodNatt nu lägger jag mig till ett nytt femtio års liv. Kram din glada mamma

2012-04-15 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0