promdress

Klockan åtta (efter 4 timmars sömn) gick jag upp och gick runt kvateret med Alessia i en timme. Gick och pratade om allting:)

Hem och tog en snabb dusch och sedan klockan 10-11 åkte vi iväg till McAllens downtown och gick runt och letade klänningar i en evighet! Jag hittade min klänning. Den är super fin - bilden är elak mot den! Känner mig som en prinsessa i den! Kär typ! trodde aldrig jag skulle ha en rosa klänning menmen, den är superfin! Och jag vill ha stora lockar till den!
Alessia hittade inte sin, letade i en miljontals affärer och vi var helt slutkörda. Orkade inte åka runt mer! så vi åkte hem, till alessias hus och målade mera ägg. Eller stängde rättare sagt. Klockan har nu redan blivit 8 på kvällen! Och jag är helt slut efter allt gående och efter bara 4 timmars sömn.
Vi åkte till Alessias hus och fortsatte måla ägg, eller rättare sagt stänger dem. Klockan åtta gick jag och tog Alessias säng och låt där i ungefär en två timmar och vilade. Kunde inte somna!
Marissa körde hem och och vi stutsade på stutsmattan med JB. Och sedan så lade vi godis i platsägg som man kan öppna och stänga. Och fyllde upp en pinjata. Monica var ute och köpte mera godis. Och Ines gick och la sig trots att jag sa att monica troligtvis skulle behöva mera hjälp.
När hon kom hem gick jag och väckte Ines - jag sa åt henne - och vi hjälpte till att skära pickles och ägg och ines blandade med mycket frågan till sig en smet till en kaka.
Efter det så gick jag och la mig! Och somnade som en stock på en gång!

Kommentarer
Postat av: Daan

Awesomeeeeeeeeee!

2012-04-11 @ 06:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0