tack ef, äntligen en bra sak!

Hejsan
ännu en helt normal dag. Då jag har ätit super mycket av en speciell anledning, min mage har inget stopp just nu och jag känner mig hungrig hela tiden.

engelska då jag inte gjorde ett skit för vi hade en vikarie, kommer jag få äta up imorgon
track jag kan väl säga att det är fruktansvärt varmt ute
algebra imorgon har vi ett test i biblioteket
lunch mums jag var hungig och då smakar allt bra
biolgi -.-
us history
vi har vikarie och jag gjorde faktiskt mitt jobb (kopierade typ) asså jag bryr mig inte längre
psychology
yearbook
bästa tiden på hela dagen!!! Jag tittade mina melj och hade fått ett underbart mejl från Ef där de stod att jag kommer att få flyga med mina underbara föräldrar! <3

stannade inte för practice för min Coach var inte där. Så jag åkte hem och hemma åt jag massor av mat och sedan låg på sängen och tittade på Grease2. Det var typ allt som hände.

nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig!
gondatt<3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja. Jag såg ditt email. Jättekul att det gick så snabbt. Haft lång intensiv dag i Holland. Kramar pappa

2012-04-04 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0