in and out from the danceroom

trött Mikaela åkte till skolan sista dagen på veckan

engelska
track vi gick runt runt på track banan eftersom vi gör ingenting...
algebra
lunch då jag åt i dansrummet med Jaime &massor av andra.
fysik då vi tittade på en film, så jag gick till dansrummet igen. Och ut efter bara typ 10-20 minuter, för Jaimes klass började. Satt med på den lite och sedan gick vi tillbaka till Dansrummet i typ 10 minuter. Sedan var det dags för mig att gå til Us History där vi gjorde lite små flashcards.
psychology tittade bara på lite roliga saker på datorn typ.
yearbook och jag satt och tittade på iPhone priser <3 

Åkte hem och pratade med Monica. Och Christina tog mig till en Dollar store för att köpa en bakmix för en tårta - Marissas födesedag. Så jag vispade ihop smeten, den blev god, men jag kunde troligtvis ha gjort en bättre utan en idiotisk bakmix! 

Christina var ivg med bilen men när hon kom tillbaka skjutsade hon mig och Ines till Marissas hus och vi sjöng och fick Marissa att börja gråta! Gullig av henne! Glad att hon gillade det, och ingen hade gett henne en tårta på hela dagen så det var perfect! :)


Åkte hem och jag vet inte rikigt vad, typ ingenting. Gick och la mig vid 12 efter att ha tagit en dusch, upp tidgit för att åka till stranden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så vacker min kära dotter och med glada ögon och naturligt leende. Naturligt tjusigt.

Detta kort, kortet du har på böoggen och kortet du står i ett träd tycker jag är väldigt fina till jobb sökar brevet. Kram mamma

2012-04-27 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0