Trackmeet

torsdag
dagen började som vanligt. Vi åkte iväg till skolan helt vanligt, eller jag tog inga böcker med mig. Bara en väska full med träningskläder. Och jag åt en peanatbutter-jelly sandwitch innan jag åkte.
Bussen tog en evighet som vanligt nu för toden.
Hade engelska, då jag tror vi inte gjorde någonting den första timmen. Jag gjorde två flätor i en kompis hår. Vi hade reading-sak så vi stannade där i ännu en timme och läraren lästa för oss.
Andra perioden så gick jag och bytte om till min uniform och laddade bussen. Och klockan 11 så åkte vi iväg. Vi åkte lååång iväg, typ en och en halv timme. till Ramondville High School. Vi stannade precis i McAllen och åt på ChickFila, eller åt i bussen. Och resten av bussturen låg och och halvsov.
Vi satte up vårat läger och började värma upp lite halvt men slutade efter ett tag. Satt i skuggan under läktaren och väntade på att våran track coach skulle komma och säga att det var vår tur (efter killarna).
Det blev vår tur klockan 4 kanske. Jag åkte ut på en gång, hahah ända andledningen till att jag åkte var för att det var inget JV meet denna vecka. De hade district Freshmen och ett Varisty. Jag tror det var därför i alla fall.
Vi var klara ungefär klockan 6 tror jag. i fick första pris, Abby som hoppade högst av alla. Hon är så duktig! Och coachen köpte oss varssin gadorate. :)
Satt och tittade på alla andra edvent och pratade med människor. Väntade ut tiden helt enkelt.

Lämnade vid 8-9 tiden kanske. Palmview fick hem första pris, vi har ett värdigt bra team.
Stannade på Wallbangers, ett hamburge ställe och åt hamburgare och sedan hem.

Jag var hemma vid klockan halv 11 tror jag. Eller så var det halv tolv. Jag tog en dusch sent och jag vet inte vad jag gjorde men jag gick och la mig sent den dagen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0