7 månader

Hejsan,
trött - super trött - mikaela - som är dum i huvudet och sitter och tittar på sommarjobb istället för att sova.

I alla fall
engelska
track
fick uniforms för vårt meet efter skolan
algrebra
lunch
fysik
us history
psychology
yearbook
då jag efter halva perioden gick till gymmet och fick 2 minuter på mig att byta om eller missa bussen. Han och åkte med bussen till de blåa fältet jättenära mexico. Där jag fick veta på att höjdhopp var inställt så jag satt och pratade med några tjejer i 3 timmar. Kul - eller onödig tid. Hade ett soccergame om jag skullle ha vetat......

Klockan 9 lämnade vi därifån efter att ha varit där från klockan 5. Då åkte vi till Chick Fila och åt kyckling burgare. Och sedan till skolan, byta om och bussen tog mig hem.

Pratade en snabbis med Monica och satte mig och tittade på sommarjobb. VILL HA ETT SOMMARJOBB I SOMMAR!!!

Nu ska jag sova - ta en dusch - och sedan sova. SÅ TRÖTT
godnatt <3
och idag är det exakt 7 månader sedan jag kramade mina föräldrar hejdå. Och 115 dagar kvar tills jag ser er! KAN INTE VÄNTA!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag då ? ):

2012-02-17 @ 07:44:24
Postat av: pappa

En förvånad lillasyster kommenterade direkt vid frukostbordet - och jag då? Inte bara du längtar efter en kram utan det gör vi alla. Kramar via email Pappa

2012-02-17 @ 13:06:13
Postat av: Mamma

Bara 115 dagar kvar Super !.

Sommarbjobb tips - ta reda på adress till Hollister - skriv en ansökan med att du nu är utbytesstudent i USA. Du kommer ha alla möjligheter till jobb med bild på dig. Stor möjlighet med ditt utseende dinframåt anda Dinamerikanska och dina erfarenheter.

Andra alternativ - McDonalds,Kotten,IcaStop (kan du få rekommendation från Erlandsson)sen anmälan som ledare på konfirmationsläger och så det du väntar på besked från Boston. Vilka veckor blir det tror du om du får det?

Annars kan du kanske bara njuta och lite reflektionstid medaljör som hänt dig under ett års tid.

Kram mamma

2012-02-17 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0