70 tals fest

hejsan :)

jag vakande klockan typ 10, och min dag började underbart med ca 1-2 timmars pratande med min fina familj över telefon - viber. Kärlek till viber alltså!

Tog en dusch och bytte om och gick ner och åt super mumsig frukost bestående av toast med ägg och skinka på. mer ägg och toast och även små korvar. MUMS! var så mätt efter det.

Vet inte riktigt vad jag gjorde sedan. Åkte senare iväg till walgreens för att ta mitt pasport foto. Behövde vänta lite så vi åkte till HEB där jag köpte stora brev. Vi åkte tillbaka men de var inte klara så vi åkte hem (det var bara jag och Christina)

Sedare åkte jag iväg med Monica, Norby och Ines och åkte dit och hämtade up det och sedan åkte till HEB och handlade.

Åkte hem och bytte, Marissas familj kom och hämtade up oss lite efter 6. VI åkte till en 70tals fest. Med någon kyrka typ. Vi åt tackos och sedan klockan 8 började en dans. Så vi dansade tillsammans och det var två långa killar som bjöd ut mig. tycker synd om den andra för vi skulle åka och vi han inte ens dansa en dans haha. Jag hade klackar som jag lånade av Monica. Boots på typ 5 cm.

Det var mycket trevlig. och vi åt superfina kakor som marissa hade gjort:) Åt pacman-tårtan som var helt svart och gjorde min tunga och tänder helt svart.

vi tog massor av bilder :)

och dansade med lilla söta Chris

Hahahaa ville bara visa den här bilden speciellt för pappa, jag kan picture vad du säger i mitt huvud

Marissas kakor! Helt galet coolt! :)

Christ och Hajlei (vet inte hur de stavar henne) Marissa's två yngsta barn

Åkte hem och pratade med Monica lite. Och fixade det lilla jag kunde för brevet som Monica är snäll och åker och skickar iväg på mogonen imorgon! Ska gå över till Marissa imorgon klockan 7 så jag kan skriva under så Monica kan skicka iväg det.

Tittar på melodifestivalen nu:) kärlek till sverige<3
SKa ta en dusch och forstsätta titta imorgon.
tillbaka till skolan imorgon:)
godnatt mina fina <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Herre gud vad söt du är!!



Nu sitter jag på bussen till romme! Kommer du ihåg förra året?! Det va då vi inledde operation sockervadd^^<33

2012-02-13 @ 08:38:17
Postat av: pappa

"jag kan picture vad du säger i mitt huvud". Ja vilken soppa av språk. Men det syns ju också av ditt ansikte att det måste vara en enda röra. Haha.



Du verkar ha haft en bra söndag och vilka otroliga kakor de gör. Kramar pappa

2012-02-13 @ 12:23:50
Postat av: Mamma

Vilken fest - himla härlig stämning verkar det vara.

Härligt att Monica skickar iväg allt - nu håller vi tummarna och jag är övertygad om att det går superbra. Var de långa

Killarna bra på att dansa ?var det 70 tals musik eller

Amerikansk folkdans. Har kört Markus och Albert till handboll & står nu i managen där Mafeleine i vinter mörkret rider ute i lite snöväder...Kram mamma

2012-02-13 @ 17:50:48
URL: http://w
Postat av: Madeleine

Vi äter amerikansk nutella och jordnöttssmör på kvällsmackan!!!!!!!!!!!!! Det är väääldiiigt gooooot !!! (: <3

2012-02-13 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0