Alessia's surprise party:)

Hejsan,
dett är en bra helg, saker att göra:)

Vaknade up klockan 6 - med alarm- och Monica körde mig till skolan och jag hade track practice i 2½ timme. vi gjorde lite småsaker och lyfte vikter.

Sedan körde en kompis mig hem och jag tog en dusch och tvättade mitt hår. Sedan så pratade jag med familjen min va skype och åt kakor.

Gick ner senare och åt frukost. Och så satt jag skärde pickels och ägg till Monica för en potatissallad som vi tog med på festen för Alessia.

Jag gick up igen och jag somnade ett tag och Ines berättade att hon damsög mitt rum och jag vaknade inte ens! Hel tokigt!

Jag plattade halva mitt hår och gjorde mig iordning för att gå över till Alessia.

Klockan halv 8 åkte vi dit - 1 minuters biltid. Där vi fixade iordning och dekorerade med massor av fint!

Alessia kom in och hennes min var priceless! Hon är så himla gullig tjej! Min fina Italjenska vän<3 Och hennes syster är lika gullig!



började gråta gjorde hon:) Och vi hade jättetrevligt med massor av prat dans med blinkade ljus och skratt.
Det var tre personer som kom från skolan. Tyvärr inga fler, menmen... vi hade de trevligt och åt middag med massor av god mat!

Kom hem vid 1 ungefär och nu ska jag sova. Imorn ska jag åka på en dansuppvisning!
Godnatt, hörs snart
17 dagar tills min födelsedag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Söndag med strålande vinterväder.

Martin hjälpte mig med excellprogram inför upphandling med en stor svensk kund och det handlar om köp på mer än 100 Mkr.

Får vi tio procent. blir jag överlycklig. Suttit med det hel dagen precis. Nästan groggy av allt stirrande på dataskärmen med full koncentration.

Med tanken - gör jag rätt val.

Kram kram - kl är snart halv 12 och nu går jag och lägger mig. ...

Med hopp om en bra vecka framåt..

2012-02-26 @ 23:18:22
Postat av: Mamma

Söndag med strålande vinterväder.

Martin hjälpte mig med excellprogram inför upphandling med en stor svensk kund och det handlar om köp på mer än 100 Mkr.

Får vi tio procent. blir jag överlycklig. Suttit med det hel dagen precis. Nästan groggy av allt stirrande på dataskärmen med full koncentration.

Med tanken - gör jag rätt val.

Kram kram - kl är snart halv 12 och nu går jag och lägger mig. ...

Med hopp om en bra vecka framåt..

2012-02-26 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0