benchmarking

hejsan,
detta har varit den roligaste skolan någonsin här på Palmvie High School. Nej jag skojjar bara....

Jag och Ines åkte bussen till skolan och åt frukost och sedan gick vi till "the front office," och hämtade en lapp för att bevisa att jag var i klassen 3 perioden igår.

Sedan gick jag till C79. Kul där vi klockan halv nio började testa. Matte. 60 frågor. I princip bara trycka nästan allt på miniräknaren. Gjorde bra ifrån mig tror jag:) Var klar klockan 10- halv 11.

Sedan sov jag ungefär en halvtimme på min arm så den somnade helt. Hemsk kännsla. Satt i tio minuter och försökte väcka den och min fot. Sedan började läsa min bok. Fearless, en bok som är helt fantastisk! Så längtar lite efter imorgon så jag kan fortsätta haha.

Det varlunch - i samma klassrum - super äckliga torra hamburgare. efter det så var alla klara så vu kunde prata. Men luncgen kom klockan typ 12. Jag gjorde läxor till en kompis, och satt och pratade. Åt en stor klubba från jul som tog mig 1½ timme haha. Läste lite mer, och efter en LÅÅÅNNNGGG tid så var klockan 4. Då ringde klockan. kul de låter eller hur?

Gick till track och värmde up, men min coach försvann. Strechade medan jag väntade på honom, men han kom aldrig så jag gick till soccer. Där vi spang massor och det gick bra.

Pratade lite med doc och med andra personer. Sedna åkte jag bussen hem och åt massor av super god mat! Mums!

Fixade min minnesbok, som jag egentligen messed up. allting hamnade på fel plats. Alla Hawaii saker kom före allting annat. Och den är stor nu, står up och jag har inte ens kommit till mitten än hahha!

Skriver mitt recomendation letter just nu skickar iväg det till er (mamma&pappa) så ni kan hjälpa mig. Och till alla er andra, om ni har något som ni kan tänka er jag skulle kunna skriva om för att bli antagen. Vad är bra med mig? Skicka gärna en kommentar och hjälp mig. Ni skulle vara till stor hjälp!!! <3

Måste ta och duscha nu, så jag får fortsätta imorgon. Måste bli klar snart, aahhhhh jag vil det här så mycket! Hoppas hoppas.

Imorn är det mer benchmarking, för no ämnerna, rädd för det. Matten idag var super lätt, men man vet ju aldrig med alla dumma ord som jag inte vet någonting om.

Ha det bäst allihoppa!
GODNATT<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Madeleine, Martin och jag är i tv rummet & lyssnar på cd skivan ni gjorde i åttan. Jätte många bra låter och minns den väl.

Torsdag och ännu en rusande vecka. Jag har varit i Torshälla idag. Madeleine har åkt skridskor i hägerns och Markus spelat handboll. Martin har mest haft mängder av chefsmöten under veckan som gått. - 15 grader ikväll. Känns även inomhus. Kaninerna får besök av räven varje kväll - han har säkert svårt att hitta mat men våra kaniner är i säkert förvar. Farmor har gjort rulltårta till oss ikväll. Jätte gott. Kram mamma

2012-02-09 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0