en helt vanlig dag

Hejsan,
ska börja att föklara rubriken till förra inlägget, glömde helt bort. Det var för att mina strumpor var vita på min coach frågade varför jag inte hade några stumpor på mig... för att jag är vit. För att jag berättade dagen innan att Jaime hade sagt varför jag inte hade några byxor på mig när jag hade vita byxor. Ser ni var man får stå ut med bara för man är annorluunda, hahah skojjar bara.

sedan var det en helt vanlig dag, åt ngen frukost utan gick runt lite med Alessia på hennes små ärenden, haha
engelska
collage conection
med Alessia :)
track
algrebra
lunch,
det var typ "god" lunch för en gång skull.
fysik
us history
sychology
yearbook
kom sent - som alltid, och gick rakt in i värsta samtalet där de inte var i tid blablabla
onsdagar är alltid långa.

Hade track som gick jättebra tyckte jag, har ett track meet tomorrow. Inte nervös än, det kommer bli kul förhoppningsvis!

Sedan skulle jag gå till soccer, men blev stoppad av en tjej som sa att Castillo hade sagt att vi inte skulle träna för vi behövde vila för vårat meet. Och jag möttes av en blick senare när jag såg honom.... förhoppningsvis kan jag hoppa av :/

Sedan väntade jag på bussen i typ 2 timmar. Väl hemma åt jag mat och tårta.
tog en dusch och nu ska jag fläta Ines hår och sova!
Var jätteduktig och somnade klockan 10 igår, mitt mål idag också!
GODNATT MINA KÄRA

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lång dag igår. Det blev väl ca 18 timmar jobb den dagen. Lite stökig natt då Madeleine blivit sjuk. Näsblod först i två dagar. Hon får vara hemma idag. Markus har prov igen (och imorgon). Så det får ses som fullt upp. Carina kommer hem ikväll. Kram pappa

2012-02-23 @ 08:04:43
Postat av: Pappa

Idag har sverige fått en ny blivande kronprinsessa. Undrar m hon kommer bli llika uttittat, petad på i håret som Missions egen Granåsvägenprinsessa. Kram pappa

2012-02-23 @ 12:34:03
Postat av: pappa

Madeleine har fått antibiotika så vi får hoppas hon blir bättre snart. kram pappa

2012-02-23 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0