Fredag

hejsan
imorgon har jag ett soccer game. Ska vara i skolan klockan 7.45. Så jag måste åka härifrån klockan 7.30. Så jag behöver gå up klockan 6.45. kul!

Till idag då, idag har jag ätit skottkärror med mat:/
frukost och engelska. Då vi gick igenom en sak
track gjorde ingenting, köpte en tröja för 5 dollar.
algrebra jobbade och sedan tog han ut oss och gick för han trodde klockan skulle ringa till lunch.
lunch åt pizza
fysik test som jag inte pluggade till.
us history läser om första världkriget. Hej repetition! satt och gjrode hjärtan av papper som Jaime sedan tog, jag skulle ändå ha slägt dem iväg.
pshychology där jag gjorde klart mitt projekt och de lekte med mitt hår.
yearbook först gick jag runt med Jaime, han behövde lämna in ett projekt (jag bara skrattade asså vilka projekt det är här! helt galet lätt) gick till min klass och träffade Milton (my brother in law just nu, ganska creepy). Och vi fixade hans engelska projekt och gick till min klass där jag tog bemchmarkningen. Läraren var klar med min ritning på en cowboy stövel och en hat, super coolt!!!! ska visa snart!

Åkte bussen hem och jag ines och Alessia gick till frukt stället och satt och pratade.

Hemma så lockade jag ines hår med platttången - blev jättefint! :)

sedan åt jag mat och skulle titta på en film på dator men datorn var dum och ville inte.

nu ska jag tvätta ansiktet och sova!!!!
godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fick ett viber men ser nu att du gått och lagt dig. Hoppas soccer matchen går bra. Ska sitta med excel ark och presentationer för en upphandling som hon ska delta i. Inget särskilt alltså denna helg. Kram pappa

2012-02-18 @ 08:54:24
Postat av: Mamma

Hon= Jag, alltså....

Brasan på luktar gott , vår nya robotdammsugare på, underbart, tvättmaskinen går, vilka elektroniska under som hjälper till så bra in hemmet. Maten står på lunchbordet - gjord vid spisen -

Markus spelat handbollnpå morgonen och Madeleine datorspel..

Farmor och farfar kommer hit på middag ikväll.

Jag som sagt har mest jobb i huvudet med en. Stor upphandling värd ca 110 miljoner kronor om vi får 10-20 miljoner av den skulle jag känna det som en seger i tandvårdsvärlden.

Kram mamma



2012-02-18 @ 13:33:07
Postat av: Madeleine

Jag undrar ifall inte Dissi vill ha en kille? Jag har börjat titta men du måste ju säga jaaaaa!!!!

Pappa har typ sätt Zizzel också!!! Det är felet sjukt, tänk om on lever!?

2012-02-18 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0