GLAD ALLA <3's DAG

HEJSAN!
(inlägget kommer lite i efterhand eftersom jag inte hade något internet igår)

Jag åkte till skolan i alla fall, som alltid. Det var massor av ballonger i skolan, och nallebjörnar - matsalen när vi åt frukost. Det är så himla stort och överdrivet allting här.

engelska där vi läste ur en bok tror jag - Night
track där jag typ fick en privat lektion av coach Bastan.
algrebra hade 9 uppgifter som jag gjrode på 15 minuter och sedan var det inget mer under den lektionen.
lunch de serverade efterrätt som jag inte åt.
fysik där jag gjorde det jag skulle. Och sedan fick läraren det utropat i högtalarna i hennes rum att hon hade ett "paket". Det var en bukett blommor från hennes pojkvän fick vi sedan veta. Och hon blev helt röd och alla i klassen bara "awwww"
us history inget annorlunda här, jag satt och pratade med Nancy hela lektionen för vi blev klara på nolltid.
psychology där jag satt och skrev alla mina journals som skulle vara inne samma lektion. Och sedan kom Jaime in också och gav mig ett paket och en "tallrik" med chokladdoppade jordgubbar:)
yearbook då jag gick till min fysikklass och spelade spel på hennes iPad.

Track där det gick skitdåligt. och sedan så var soccern inställd eftersom ingen dök up.


öppnade min present medan jag bytte om. Och detta vad var jag fick. Och ett par örhängen<3

Efter det så åkte jag hem till Jaime då hans pappa hämtade up oss. Hemma hos honom så fick jag välja på ett vitt eller rosa armband. Hade ingen aning, så hans mamma valde de vita till mig och satte på massor av fina berlocker på dem. Och han pappa gav mig en bit av Berlin muren. Hur coolt är inte det? Han var där i militären och hade en stor sten därifån och jag fick en liten del. Så himla gulligt av dem båda!!

så himla fint armband. han sa att han hade gjort det själv (utom berlockerna som hans mamma satte dit) hans mamma har typ det som arbete.

Sedan åkte jag och Jaime till 2 biografer men vi hittade inget vi ville se. Så vi åkte runt och letade efter någonstans att äta. Slutade med en hel mexicans resturang nära där vi bodde. Så vi hade åkt till McAllen helt i onödan.

Tanya och Nefty kom och åt med oss också. vi satt där i över två timmar, för först ville de inte servera oss och sedan så kom Nefty och Tanya när vi typ precis hade ätit klart. Det var i alla fal super trevligt ändå. Jaime sa även til Nefty att jag inte hade gett honom någonting - för jag hade inte gett honom hans halsband än.

Så när vi var klara så sa jag åt Jaime att åka till Walmart. Och jag sa när vi var där att han skulle välja en nallebrjön. Han valde den allra minsta lilla apan, så jag tvingade honom att välja en annan också, och han valde en sjungande röd apa. i alla fall. gav honom hans halsband i bilen också - men han visste ju att han skulle få det haha. manupilerande pojkvän jag har! :P

Sedan släppte han av mig hemma. Väl inne i mitt rum såg jag den här:

så himla gulligt av Monica. Såg henne aldrig - för hon var ute när jag kom hem. Så jag sa tack så jättemycket nästa morgon.

tog en dusch och gick och la mig.
GLAD ALLA HJÄRTAND DAG
HAPPY VALENTINES DAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0