"har du strumpor på dig"

Hejsan,
har varit på lite bättre humör idag. Men jag är trött.

jag åkte bussen till skolan såklart, åt frukost och gick till engelska.
track
algrebra
där vi hade en vikarie så vi gick till biblioteket
lunch
fysik
us history
1 världskriget....
physchology
yearbook
gick och gjorde klart testet som jag hade i fysik om kemi... ja heltokigt inför TAKS som jag måste ta -.-
peprally för basketboll killarna

ringde till ef och vet nu vad jag ska skriva på min ansökan

hade track med höjdhopp och workout :) min mage kommer göra ont imogon.
åkte bussen hem
åt mat
satt och pratade med ines
tog en dusch
skriver detta
och nu ska jag sova
godnatt
jag har fått blogg torka... ni får ursäkta


Kommentarer
Postat av: Pappa

Förstod inte kopplingen till rubriken. Den lät ju intressant. Kram pappa

2012-02-22 @ 06:23:03
Postat av: Mamma

Godmorgon kär du.

Sitter på arlanda i väntan på flyg först till

Köpenhamn och vidare till Frnkfurt. Det var inte så bra med viber i Tyskland så vi väntar tills jag är hemma.

Jag hoppas mycket på resan men i ärlighetens namn längtar

Jag redan till Granåsvägen 12. ...

Kram Mamma

2012-02-22 @ 06:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0