hard to keep up

Hejsan,
jag skriver fran Alessias dator. Sover har nu for att Monica ar i Alice pa begravning. Och glomde helt bort bloggen igar.
Igar var en helt vanlig dag i skolan, jag lamnade fran monicas hus till skolan. Och en helt vanlig skoldag som jag inte kommer ihag nogonting om. Vi at pizza till lunch.

Efter skolan sa hade jag track, da jag for forsta gangen jag provade pa hojshopp. Det var jattekul! Hade min egna coach. Strachade ryggen med bryggan och han sa att jag gjorde ganska bra ifran mig. Fortfarande min forsta traning sa inte sa konstigt att jag inte kan nagonting. Men han sa att jag hoppade hogt for min forsta traning.
Sedan gick jag till soccer, och tranade.

Jaime vantade som dagen innan pa mig efter han hade haft sin traning. Sedan akte jag bussen hem till Marissa och vi at mer Pizza. Och satt och pratade, trevligt med lite familjekansla. Sov i en liten plutt sang med Alessia, haha. Hon berattade for mig att jag hade rort mig mycket och hon hade vaknat nagra ganger, stackarn.


Denna morgon sa vaknae jag up som vanligt och at frukost i skolan. Gick till skapet och slappte av mina saker och sedan gick till min forsta klass.
engelska
track
algebra motte min larare hos tranarna klassen innan da jag satt och pratade med Doc, och han sa att jag inte skulle vara sen for att han kannde sig skyldig for att inte ha sagt till att jag varit sen. Sa jag kom precis nar klockan ringde, sprang in under tiden det ringde haha.
lunch
fysik
ushistory test imorn som jag satt och pluggade till nyss
psychology, han fick mig att borja grata igen pga. att vi pratade om foraldrar och alla har typ jattestanga foraldrar har, och de enda jag kunde tanka pa var hur underbara foraldrar jag hade. Sa ja... han sa att varje semester far han mig att borja grata. Som sagt gillar inte det har amnet.
yearbook, satt och pratade hela lektionen haha
Gick och bytte om till min soccer uniform och gick och vantade pa bussen. Vi akte till La Joya stadium (dar alla football games spelades typ). Vi spelade mot ett annat lag och det blev 1-1. Det var en tjej som knuffade mig sa jag nostan gjorde en kullerbytta over min axel och skrapade mitt kna. Sa jag kommer fa ett STORT blamarke dar.

Sedan akte vi till Burger King och at hamburgare. Bussen akte till skolan och till Alessias hus. (Alessia var snall och foljde med mig, sa glad att jag hade nagon att prata med!!!!!)
Hemma sa satt vi pa facebook, pluggade, stod i ko for duschen och pratad en massor. Skulle vara sa kul att bo med Alessia! :)
nu ar klocka ett sa nu MASTE vi sova. Imorn ska jag skriva upp mig for att spela tjej footballs macth i mars eller nagot. Mer vet jag inte riktigt. Jag och Alessia ska titta pa The Notebook!
Godnatt mina kara!<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära kära dotter,

Förstår att du trivs hos fam Marissa-du kanske kan få flytta dit

resten av din tid?..

Förstår hur jobbigt det var på din psykologi timma-

Trots allt är det bra att känslorna får komma fram

men självklart är det bäst när man själv får vlja

dessa tillfällen. Vad tror du gör att fam är så stränga ? Pratar

du, Alessia och Ines om era familjers liv i era länder

kontra hur det är i Missions familjeliv?

Idag är det - 15,strålande solsken och mängder med snö.

Jag & Martin åker ut till Ljusterö och ska se över

tomter och hus. Det verkar som lnstyrelsen godkänner

Styckningsplanerna för nya tomter. Vore jätte kul om

Det kunde vara klart till i sommar.

Markus ska vara på handbollsturnering hela helgen &

Mafeleine var på Oppgården med Nich igår där

hon stormtrivs. Om du vill, tror jag säkert att det finns

stor möjlighet att du också kan rida där.

Kram mamma

s

2012-02-04 @ 11:19:55
Postat av: Pappa

Sitter och väntar på att första matchen i SM steg 4. Nästa om dom klarar sig är sverigefinal . Markus missade steg tre när de var en helg längst upp norra Sverige, Boden. Så vi får åka ut till Ljusterö imorgon. Jag somnade i din sackosäck framför TVn igår kväll. Kramar pappa

2012-02-04 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0