Hej och hejda fredag & lordag

Hejsan,
sitter har i Alessias sang och ska skriva om gardagen.

Akte ju som vanligt till skolan. Hade engelska med en vikarie och gjrode nagra uppgifter.
track sprang och blev valdigt trott
algebra test som jag fick 100 pa
lunch jaime at med oss. det var acklig fiskpinnar. Kan ni tanka er att de ar 100 ganger varre an de i sveriges skolor haha!
fysik, gjorde typ ingenting, nagra uppgifter. Jaime var med mig och spelade pokemon pa sin mobil haha.
us history da jag hade ett test som jag pluggade pa under fysiken. Klarade testet med 98 :D wihoo!
psychology dar vi skrev en essay for attt lararen var inte dar.
yearbook da jag saklart inte gjorde ett skit haha, de gjorde mig pa bra humor for jag hade kannt mig ledsen och nere hela dagen, och typ halvt borjat grata ett antal ganger.
Tog bussen hem i alla fall efter det. Jag och Ines for Alessia stannade for ett mote och sedan akte till en van och gjorde pasta. Jag marissa och Ines akte och salde girlscout cookies. En svart kille som rullade ner forstret och sa nagot som jag inte har nagon aning om vad/och vill inte heller veta. Och tva andra som ville att jag skulle ga fram till deras bil, ja eller hur.... kul att bara blond. Fick nagra lador salda i alla fall.
Sedan akte vi och at middag pa McDonalds

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej & hej då & godnatt,

Nu har jag lagt mig. Trevligt att du både pratade med

Markus och Madeleine igår. Längar efter dig och

Är det så att du vill ringa och prata med mig i veckan

så gör der närhelst du vill. Smsa först på viber så

ringer jag upp sedan.

Jag och Martin var på Ljusterö och konstaterar att alla tre

tomterna blir bra för oss alla oavsett hur själva färdelningen

blir.

Med hopp om en trevlig vecka.

Kram mamma

2012-02-05 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0