helldag shopping

Hejsan,
som jag skrev i förra inägget så åkte jag iväg till shopping centrumet med AnaKaren hennes lillasyster, Tanya och Elsa (som är Jaimes syster) vi gick runt och shoppade och åt mat och hade det trevligt.

´Jag köpte en "dougnat" till mitt hår, så man han sätta upp det fint. och en alla hjärtans dag present till jaime. fick en väldig lust att köpa världens störta gosedjurshjärta och skicka hem till min familj.

Vi fastnade på ett ställe där de lockade håret, eller visade. Men det slutade med att de lockade hela mitt hår. Välrigt många personer som stirrade på mig, och tjejen som lockade mitt hår sa att jag var välkommen tillbaka varje vecka och de lockade mitt hår = jag drog till mig många kunder. De sålde slut på locktången. Ska köpa en senare, innan jag åker hem. Det är superlätt och blir superfint! :)


AnaKaren åkte hem för hon skule träffa sin pojkvän. Och jag blev kvar där med Elsa och Tanya. Jaime kom också men han inte ens säga hej innan han försvann och sedan gick jag runt med Elsa tills jag åkte hem med henne och hennes föräldrar.

Väl i huset så översatte jag något som ´mamma hade skrivit till mig. Och satt och tittade på film med Monica, Ines och JB.  - spelade mario med Ines och JB på morgonen före jag åkte -

Nu ska jag sova, länge! ingen ska få väcka mig av ett dumt sms imogon mogon hoppas jag! kan behöva lite sömn!

Godnatt allihoppa<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Mikki du är så vacker! <3

Jag saknar dig så mycket och jag är ledsen för att jag inte har hunnit prata med dig något! Jag känner verkligen att vi borde prata snart, och att du borde komma hem snart. Fast du verkar ju ha det så bra därborta så jag kan unna dig att du får stanna kvar där ett tag till! ;) Jag saknar dig fruktansvärt mycket och kan inte vänta tills sommaren kommer då jag får se dig igen.

Skicka ett mail till mig med dig adress så jag kan skriva brev till dig! Puss <3

2012-02-12 @ 18:21:05
URL: http://www.tepaus.blog.com
Postat av: Mamma

Hej - nöjd med våran helg. Underbart vinterväder och mycket natur, det tycker jag om. Igår långfärdsskridskor och idag promenad i Vallentuna vid Oppgårdenå med hästridning för Madeleine. Så trevligt så. Markus har varit på sin första konfirmationsgudtjänst. Martin med Cecilia och Urban på Ljusterö och jag känner mig glad över att du har nästan allt klart med ansökan till camp och att precis nu är ansökan för gymnasieintagningen skickad via mail och imorgon via

Post. Hoppas veckan som kommer blir bra för både dig och mig. Skulle bli så glad om jag för egen del ser att businessen med bra affärer börjar ticka in. Tycker att jag haft två motgångs fredagar som tagit på krafterna, Läste en intressant mening från en känd författare, Paulo Coelho, Ljusets krigare har drömmar. Hans\Hennes drömmar förs framåt. Men gör aldrig misstaget att tro att vägen är lätt och porten är bred....

Kram mamma - älskar dig

2012-02-12 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0