igår

Hejsan,
nu skriver jag om igårdagen för jag somande när jag tittade på film.

Gick til en normal skoldag, äntligen inge mer testing. Så engelska där vi tog ut alla mina flätor. 53 stycken räknade jag och det blev jättefint. Vill helt seriöst ha mitt hår så här hela tiden! SÅ HIMLA FINT, vågit och puffigt!! <3 jag tror det var över 50 personer som rörde mitt hår igår! Helt galet många. ännu fler än i början!

Och det var typ 6 personer som hjälpte mig i början med att få ut allt. satt i mitten och alla stod runt omkring mig.

Sedan hade jag track, alla tjejerna förbredde sig för att åka iväg till ett meet en timme senare.

Tredje perioden så hade vi matte, gjorde typ pyttle lite och satt och pratade en massa.

Sedan var det lunch då jag satt med några andra för att jag sitter ju med track tjejerna och de var ju borta.

fysik, där jag inte gjorde någonting ahah.

Us history, som alltid tog vi anteckningar som alltid.

psycology. vi hade en vikarie som pratade en del och sedan så satt vi och gjorde hjärtan och tejpade up över hela tavlan och väggen och lite överallt. hoppas läraren inte blir sur bara haha! Det var fint, snart är det ju alla hjärtans dag också.

yearbook, gjorde inte någonting. satt och pratade med Milton - Jaime's systers pojkvän. Han går lite igenom samma sak som jag. snäll kille det där. Han är väl den ända från skolan som förstår hur det är att vara utan sin familj så länge.

åkte hem för jag hade ingen träning. åt mat. och pratade med mamma och pappa via viber på telefonen i sammanlagt 3 timmar. ÄLSKAR VIBER (när de funkar)
Sedan tittade jag på MONEYBALL (med ines) men hon somnade på en gång och jag somnade i slutet och behövde spola tillbaka och titta. Det var som sagt en bra film! Bara om själva livet:)

Sedan var jag så fruktansvärt trött så jag somnade på en gång.
vaknade klockan 7 men somnade om på en gång. Och sedan vaknade jag klockan 10 av ett sms och en fråga om jag ville åka till "the mall" med AnaKaren:) så snart så åker vi antagligen:)

Ha en bäst dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0