italiensk dinner

Hejsan,
sitter här helt propmätt!!! Jag är hemma i Monicas hus igen.

Dagen började i alla fall med att jag vaknade up vid 10. Stannade i sängen typ tills klockan 11 eller något. Och sedan gick vi ner och vid 12-1 någonstans så åt vi vofflor mes syrap och chokladsås på. Mums.

Sedan vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Men någon timme senare så åkte vi till Walmart och 3 olika HEB för att leta mat för middagen. Jag letade efter en doughnut för mitt hår, och jag hittade det på den sista affären men den var alldeles för liten tyvärr. Hittade lite småsaker.

Sedan åkte vi hem, hemma rtyp klockan 4. Och ALessia började laga mat. Och vi spelade ett dans spel på XBOX. följa rörelser, så himla kul!:) haha jag kan inte dansa men ändå.

Klockan 7 typ var maten klar. Hemmagjort pasta som hon gjårde igår (försökte men misslyckades totalt) och massa annat. Förrätt bestående av bröd och ägg.
 
förrätt, bilderna tagna från Marissas facebook.

antipasta som de geter. Pastan var super god, allting. Det är typ förrätt nummer två.

Potatis och kyckling och bacon med svamp med mera. Potatisen gva mig gåshud over hela ryggen och armarna. Det var så gott! Helt kär!

Nu sk jag ta en dusch och gå och lägga mig. Imorn bröjar en ny vecka.
idag är det 4 månader och 4 dagar kvar tills jag ser världens bästa familj!!!! stora blandade känslor om det här men jag kan inte vänta att se er igen, ni är bäst!
GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hela livet är blandade känslor och nu som vis och

klok 50 åring ...har jag bestämt mig för att... alla erfarenheter

Medgångar & Motgångar är toppen.

Medgångar för att det ger en kick och glädje att lyckas med det som önskats och Motgångarna för att erfatenheten blir en lärdom och att ta dem med jämnmod... YingYang&Balansekvation.

Kram och godnatt längtar till om 4 & 3 dagar

2012-02-06 @ 22:42:49
Postat av: Mamma

Förresten - hälsa Alessia att jag aldrig i hela mitt liv ätit så god mat som den tid jag bodde i Italien. Ofta 3-6 rätter vid vaeje tillfälle. Pasta - antipasta och alla andra goda ljuvliga rätter. Kram igen

2012-02-06 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0