jag är inte på bra humör

hejsan,
sitter här och är på dåligt humör igen.... har varit det de senaste dagarna.
i alla fall så gav jag Alessia hennes födelsedags presenter igår. Hon blev superglad och sa att jag gjorde hennes dag:D glad för att jag kunde göra henne glad!

engelska
 track
algebra
lunch
jaime åt med mig för att han sedan åkte iväg till danspractice
fysik åt massor av kakor för de var hennes födelsedag
us history fick en present av läraren som hans mamma eller någon ville ge till mig. super gulligt! en liten antecningsbok som har en penna och en miniräknare och ett förstorningsglas och massor av fickor.
psychology fick en present av en tjej i den klassen. ni vet den stora saken jag leker med? en sådan fast en liten! Hur snällt som helst! gjorde min dag
yearbook

sedan gick jag till Castillos rum och frågade när vi började värma up för vår match. Konversation
han: why?
jag: beacuse i have a big bruse and I want to get treatment for it.
him: do whatever you want...
me: i just wanted to ask if i had time for it
him: just go
han var all mad... jag har inte gjort ett skit:/ så jag stannade där i en timme och hade is på mitt gigantiska blåmärke och pratade med doc. Han är så trevlig. och så gjorde han mig på bättre humör för jag berättade om mina hemska misstankar....

sedan började vi värma up och spelade. förlorade med 8-1 och jag spelade 15 minuter typ. super tråkigt.... jagtycket inte alls det är kul längre:/

Malacara sa även att Monica hade ringt henne... undrar lite varför - mina tankar går till att jag aldig har en match på mondagar. Menmen, 4 månader kvar.

Drack massor av vatten när jag satt och tittade på när de andra spelade. åkte buss hem och sedan åt mat och pratade med ines och var på dåligt humör.

Och sedan pratade jag med malin via skype och duschade och nu ska jag sova! jag damsög mitt rum också.
puss och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Försök peppa dig själv så gott det bara går. Tänk mindre på det som händer här hemma - det ordnar sig när du är här igen. Alla relationer behöver näring på sätt och vis.

Jag åker i morgon bitti till Tyskland och är hemma igen på fredag. Ring mig gärna när du vill på viber så hoppas jag att jag kan svara.

Kram kära kära dotter - från Mamma

2012-02-21 @ 23:10:09
Postat av: pappa

Inte bara Carina ska till Tyskland utan även jag. Jag har suttit med Markus hela kvällen. Han är stressad av 4 prov i denna veckan och tycker skolan lägger för mycket på samma tid. Hinner inte med. Madeleine hade näsblod i morse och sover nu i min säng då halsen är täppt och värker. Kan bli en perfekt start med sjuk precis till sportlovet. Upp 4.30 imorgon och hem från jobbet någon gång till kl 22. Blir en lång dag igen.



Carina trodde Viber var gratis men det funkar inte i Tyskland om hon inte har gratis nätuppkoppling och det har hon inte så skicka ett vanligt sms till henne så ringer hon upp normalt.



Massor av kramar pappa

2012-02-21 @ 23:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0