mitten av februari

Hejsan,
så mycket springer igenom min hjärna just nu, är helt utmattad.

engelska
collage connection
-.-
track jag och en annan höjdhoppare fick special övning.
algrebra lite job som alltig
lunch
fysik
blev klar snabbt och satt och spelade på hennes iPad.
us history den kom in en counsler som pratade en massa som jag inte lyssnade på
psychology det var en tjej som lekte med mitt hår, så himla underbart! ska förtusan bli hårmodel - älskar när personer leker med mitt hår.
yearbook den var en kille som tog min mobil och smälde en flyga med den -.- kom blod på äckelsaken. Så jag gick och tvättade den(ja den funkar tyvärr fortfarande)

track practice då min coach var inte där men coach Bastan gav oss några övningar. Sedan gick jag till soccer där Castillo var helt arg för att ingen kom igår och tvingade oss att springa en massor.

Åkte bussen hem och åt ett äpple med karamell och nötter på som jag hade fått dagen innan av Jaime. kladdade ner hela mobilen, stunt samma (hint: pappa min telefon suger)

Hemma så sa Monica att jag hade fått blommor!!! Jag bara okey? Tittade i alla fall och såg världens finaste bukett!!!!

super fint, jag började nästan gråta!

ÄLSKAR ER!!!! SÅ FRUKANSVÄRT MYCKET! tack så mycket för att göra all detta för mig. GJORDE MIN DAG, ingen tvekan på den saken <3333 vill bara ge er alla världens största kram just nu!

Spelade memori (van såklart haha) och Uno (förlorade och van) Med Monica och JB. Medan jag åt i typ 2 timmar. Hade det jättetrevligt. Monica åkte iväg på en betalningssak och JB och jag spelade. Och Ines satt med oss. Kännde känslan av hemma lite smått:)

Jag berättade även för monica att jag ville ha en stor teddy björn och hon sa att det är det man har killar till. hhahah :) funderar seriöst på att köpa en till migsjälv. Kan jag ta med den hem på något sätt???????

Nu ligger jag på sängen - ska ta en dusch och gå och lägga mig.
GODNATT <3
mindre än en månad kvar till min födelsedag! Plutt Mikaela kommer fylla 17!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej - kul att blommorna kom fram och var så

fina. Härligast att få skicka dem till dig &

Att dem skrev vårt språk med bokstäverna de valt.

Mycket trevliga bilder från valentine day. Vilken

Upplevelse med amerikansk valentine.

Gick upp 5 idag då Madeleine skullw till Romne-

Något trött.... Kram Mamma

2012-02-16 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0