more testing

HEJSAN,
igår var jag uppe till 2am så jag orkade inte skriva då.

I alla fall igår var det sience. I samma rum. Var klar på ungefär en timme. Läste min bok och skypade med Clara i typ 3-4 timmar. Det var typ allt som hände i skolan. Inte jättekul att sitta inlåst i samma rum hela dagen... Glad att jag hade Samantha, en tjej från min engelska som är en bra vän:)

Efter skolan bytte jag om och jag gick till track. Hoppade höjdhopp, värmde upp innan. Och sedan gick vi in och gjorde en magworkout.

Sedan satt jag och pratade med Doc som gav mig en saltgurka, haha, det är väldigt vanligt att man bara äter en saltgurka här, rätt up och ner. Alla betalar för dem men jag fick en:) Han är så trevlig!

Sedan tog jag bussen hem
åt massor av mat
satt och skrev färdigt min recomendationsbrev och somnade inte förensk klockan 2 efter en dusch.



Vaknade trött som TUSAN tidigare än mobilen ringde. Tillbaka till skolan i alla fall, nytt test - historia klar inom en timme. Satt och pratade med Samantha hela lektionen`:) Läraren hade tagit med sig kakor, chips och dricka till oss. Snällt av henne!

klockan 12 var det lunch, så alla var juniorer och seniorer samlade i matsalen. Och det blev såklart en foodfight när alla skulle gå. Fick ingenting på mig som tur!!!

Tillbaka till samma klassrum och satt och pratade ännu mer. Och läraren gjorde ett utkast av mitt rekomendationsbrev men jag gilade inte hur hon gjorde det. Är nöjd nu, mamma titta dina mejl så får du slutläsa allting!

Klockan 2 gick vi till våran första period. Där vi gick och hjälpte en tant som jag inte gillar. Verkligen oförskämd är hon! Stapla pennor och suddgum i ett föråd, kul kul...

Sedan gick vi till min fysiklärares rum och satt och pratade med henne och sedan ringde klockan för att skolan var slut - klockan 4 som alltid.

Jag gick till track, övade på inspringningen efter jag hade värmt upp. Och efter det gick vi in och gjorde en till magworkout. Jag har träningsverk i magen just nu!

Jag satt och pratade med Doc i typ en timme, samtidigt som jag fick "treatment" för ett stort blåmärke på knät.

JUSTE vi skulle ha en soccer game men det blev inställt för det var för regnigt ute. Det har regnat hela veckan nu.

Åkte bussen hem
åt mat
pratade med ines och fixade klart mitt brev.
NU SKA JAG FÖRTUSAN TA EN DUSCH OCH SOVA, jag håller på att somna stående. Så trött! I helgen blir det sova sova sova!
Godnatt<3
*
titta mejl!!!*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon - ringde dig men tyvärr inget svar. Mejlade

Över mina få synpunkter. Så bra brev!.

Är i Järna på möte på en tandvårdsklinik. Nöjd

Och ska nu vidare på nästa besök inne i stan. Tycker

det ät kul att vara på väg och träffa intressanta

Människor på vägen och att på vägen få göra

Bra affärer som jag hoppas det blir.

Kram mamma

2012-02-10 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0