no more soccer!

hejsan,
har haft en bra fredag, hoppas alla ni andra har haft det också.
Jag åt en muffins till frukost som inte all smakade gott. Men jag var hungig.
engelska där jag gjode klart min essay. eller typ halva. Så himla dålig men de sturntar vi i.
track då vi slängde runt med en tung boll, och sedan så pratade jag med Malacare (soccer coachen) och jag är nu UTE UR SOCCER! var så glad när jag var klar, ville bara springa runt och hoppa!
algebra fick 100 på mitt test
lunch var en massiv kö och sedan var det pizza.
physics hade ett mini mini test
us history satt och berättade en massor om sverige och blev bombade med frågor från alla sidor om mig. Det är väligt kul dock!
psychology där vi hade samma vikarie och gjorde inte mycket, fixade de sista på mitt projekt til fysiken.
yearbook lämnade av mitt projekt och sedan satt och pratade med milton.

efter skolan åkte jag bussen hem och jag ines och Alessia gick till yoghurtstället och satt och pratade länge!
Sedan så åkte vi och plockade up Larry från hans jobb och åkte till Party City för att köpa decoration till överraskningspartyt vi har för Alessia imorgon. hennes syster kommer inte.
Sedan åkte vi till HEB och sedan hem hit.

Har så trevligt med den familjen också:) mycket mycket skämtande haha.
Imorn ska jag vara i skolan före klockan 7, för track practice!!! Så jag ska gå och lägga mig nu.
Godnatt
och jag pratar gärna på skype efter klockan typ 10 min tid (5 eran tid). Så var inloggade på skype människor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0