people depend on each other

Hejsan,
jag sov 8 timmar, stolt över mig själv!
Och jag fick en ägg tackos imose, för Monica hade gjor frukost till Norby och det blev lite över.
åkte till skolan och åt peanutbutter and jelly sandwitch:)
engelska då lärarn var sen och kom 10 minuter innan klassen slutade. Han göra jobbet och även lie jobb osm jag böhövde för en annan klass.
track i weight rummet och lyfte
algebra då vi hade en vikarie och satt och pratade
lunch
fysik
us history
psychology
yearbook
Jaime kom inte till skolan idag om någon är intresserad. Hela min dag ändrades typ pga av det.

Hade track då vi värmde upp och sedan hoppade jag höjdhopp - som gick piss - och sedan gick vi in till weight roomet igen och lyffte ännu mer. Träningsverk imorn- hej!

Sedan åkte jag bus hem med Milton, och vi pratade om massor av saker.
Hemma så åt jag, bara ines var hemma. Sedan kom Monica hem.
Jag satt och pratde med en kompis ett tag på skype.
Duschade
Nu ska jag göra nårga läxor - kan ni tänka er, 7de månaden in på mitt år har jag fått en riktig läxa! eller riktig och riktig, skriv en sammanfattning på 5 meningar...
Sedan ska jag sova, tyvärr inte 8 timmar:/
Godnatt och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

En gång är ingen gång. Två ggr måste vara en trend. Intressant med en rubrik som inte hänger ihop med det som man sen skriver. Kram pappa

2012-02-28 @ 15:07:26
Postat av: Mamma

Jag tror jag ser rubriken hänga ihop med texten...

I Röjan - jag hela tiden i tankar om upphandlingen.

Badat i Storhogna - Madeleine inte redo att åka skidor allt

För förkyld. Louise, Albert och Urban åkte hem idag. Vi tog en

Fika med dem innan de åkte tillbaks till Sthlm.

Första gången någonsin för Louise.

Tittar på ditt mail imorgon.

Kram min kära dotter

2012-02-28 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0