track meet :D

Hejsan,
jag är på bra humör. Vi tar dagen från början - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Åkte bus, som alltid. Åt frukost och gick till engelska där vi har läxa tills imorn som jag inte har gjort och kommer inte göra.
track där vi strechade
algebra test imorn, som jag tror jag kommer klara galant
lunch
fysik
där vi har test imorn och jag glömde mina papper hemma, pluggar undet lunch eller något.
us history kanske har ett test där också, vi får se.
psychology hade en jättegullig vikarie som gav mig hennes nummer för hon förstod vilken situation jag är i och hon sa att hon kunde alltid hjälpa mig om de var så. Super trevlig tjej i typ 20 års åldern :)
yearbook var inte där, kom super sent och sedan gick med Milton någonstans och satt och pratade med en person som ville ha med mig i hans radiostation. Hoppas de kan bli av:)

Sedan gick jag till gymmet och fick uniformen för track meet.
Vi värmde upp och sedan så hoppade jag upp till 3.10 feet. Och sedan rev jag och åkte ut. Det var jättekul!! Och jag ser fram emot nästa meet!
Sedan pratade jag med en massor av människor som undrade var jag var ifrån och speciellt en coach från en annan skola som var väldigt nyfiken!

Sedan tog vi även kort och jag pratade med doc.

Vi lämnade in våra kläder vid typ halv 9 och fick kycklingburgare och chips.

Tog bussen hem
duschade
och nu är klockan 10 så jag ska sova! somnade halv 11 igår! Mina planer funkar! Mitt mål för Mars!
Och det är typ min födelsedag inom typ 2 veckor eller nnågot. Snart är jag 17, känns verkligen inte som det!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen hemma i Sverige. Jordens längsta dagar. Varningstecken... Jag som altid tyckt det är underbart att

vara på resande fot. !. Saker och ting förändras

ständigt.

Nu sitter jag på bussen från Skavsta till Sthlms. City, varit på två

olika flygplatser och många olika ställen, taxi, buss, mötwn. , hotellrum och matställen dessa dagar. Frankfurt/ tysklsnd & Milano/Italien.

Spännande med Track - verkar som skapt för det. Radio

stationen lät ju superintressant- vad kan det innebära. Först nu

Har jag fått reda på att en ny prinsessa kommit

till världen. Missat allt vad nyhetet gäller desa dagar.

Härligt att höra att må bra känslan är bra. Det att ha mycket att höra och att det händer saker är så viktigt.

Ikväll hoppas jag dock på god mat, brasa och att ta det lungt...

Kram - andas glädje i skrivandet igen- skönt- mamma

2012-02-24 @ 13:38:06
Postat av: Mamma

Igen.

Här är lite av sjukstuga. Sitter med Madeleine i TV rummet - hon är ju sjuk och har precis somnat. Kl är 5 på kvällen.

Martin åkt ut på godisinköpsrunda. Markus är hos sig. Han verkar rätt nöjd efter en tuff vecka med massor av prov och framträdanden.

Ska vi skypa ngn tid i helgen ?

Kram mamma

2012-02-24 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0