t.r.ä.n.i.n.g.s.v.e.r.k!

hej
mikaela här som vaggar fram som en anka känns det som. Mina ben har aldrig haft så här mycket tränngsverk!!!
åkte bus med Ines och Alessia, och sedna började engelskan då jag skickades til biblioteket för att ta ett test som jag senare fick som hemläxa. (som jag inte har gjort, ups)

track då sprang vi och gjorde övningar. Hjälpte inte att få bort träningsverken måste jag säga.

algebra, vi gjorde ingenting. haha satt och pratade.

lunch, mums fillibabba kan jag då inte säga. 

- förlåt jag är så trött, vill egentligen inte göra det här-

fysik
ushistory
hade ett minitest och tog antecningar. en halt vanlig lektion
sociology,  vi hade ett test och jag hoppas det gick bra, haha.
yearbook, satt och spelade ett skjuta balong spel på en killes iphone. klassen jag inte kommer göra NÅGONTING under hela semestern....

stannade efter skolan för track och soccer practice. jag känner mig i helt fel plats i track, men det är riktigt roligt. Och i soccer så gör jag vad jag ska, men det är inte så att jag har så mycket vänner direkt, eller jo, men alla pratar spanska liksom.

Jaime hade gjort något så jag träffade honom efter tills bussarna åkte. Sedan så åkte jag hem såklart.
åt
pratade med ines
spelade memori, som jag är bra på!!! :) 25-5 haha
packade saker för jag ska bo hos Marissa denna vecka eftersom Monica åket till Alice på begravning.

Nu ska jag fixa färdigt, ta en snabbish i duschen och gå och lägga mig. Jag är så trött!
GODNATT, sov sött

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har pratat med EF - du har ett mail om detta. Markus sitter bredvid mig och har din varma riskudde som det står " för magen på". Jag har tecknat avtal om service om utrustningar går sönder så jag är rätt nöjd med dagen. Track verkar bra och gör det du tycker är kul och välj bort det andra. Det är inget att tveka på. Igår tänkte jag den tanken att du kunde bo hos Marissa .... Och så hörde jag av Martin att du nu ska bo där då Monica är borta. ..Som om ens tankar blir verklighet och går i uppfyllelse....Ha det så bra där. Kram mamma

2012-02-01 @ 15:11:33
Postat av: Anonym

Godmorgon. Sitter på frukosten och hoppas dagens blogg snart kommer. Kram pappa

2012-02-02 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0