hjärnsläpp på rubrik

Hejsan
ligger här och sprudlar av glädje, känslan då man bara vill hoppa runt - men det kan jag inte.

Kommer till det senare, bättre att börja från början. pratad med pappa på viber. gick över till Alessia och hämtade papprena som hon hade skrivit ut som Monica sedan lämnade på posten till mig :D 

åt ingen äcklig frukost och sedan engelska - skiiiitttt jag har läxa som måste vara klar IMORGON! läsa typ massor av sidor sedan svara på massor av frågor. kul kul. ska sätta igång när jag är klar här.

track då vi lyfte vikter

algebra somvanligt gjorde vi inte mycket. Och sedan så fick vi choklad för de hade han lovat förra måndagen för vi hjälpe till att sätta upp massa oranga papper på väggen för bensmarkingen.

lunch alla blev typ rädda och jag trodde det skulle vara en annan food fight, så vi gick ut.

fysik här fick jag reda på att över hela fb så var det massor av rykten på fb... jag hade i alla fall väldigt mycket hemlängtan blandat med panik som översvämmade. Så jag orkade inte göra något, och det var okej för läraren.

us history där vi som alltid tog massor av antecningar. Och läraren säger typ hela tiden att de ska komma och kriga mot oss... ja lycka till! hahah jag säger att sverige är bäst i världen! <3

psychology där vi inte gjorde någonting. Och Montelongo var inte arg för alla hjärtan vi hade satt upp. Han skrattade som alltid. Sedan visade han oss massor av bilder och sedan satte han på en film. Och kommer ni iåg leksaken fårn Mexico? Den stora saken på en tråd som man skulle kasta up på en pinne. JAG LYCKADES!!!! 5 gånger! och först gången skrek jag av glädje typ och började typ gråta hahaha, överkänslig var de va? Det var i alla fall roligt:)

yearbook satt mest och lyssnade på när andra personer pratade.... inte min favoritklass men jag gör inget så det är lungt :)

efter det gick jag till track, och det var SUPER ROLIGT. Hoppade med en riktig ribba och det gick bra lärde mig massor!!! super duper kul! :D gjorde min dag typ!

Sedan gick jag till soccer, och det var en jättegullig tjej som sa att hon var så glad att hon hade träffat mig:) så himla söt tjej! Och sedan så gjorde vi konditionsträning och situps. Skulle ha stannat för track hela tiden.... följa sina instinkter alltså.

sedan åkte jag bus hem och åt mat då ines satt med mig:) pratade en massor och åt glass.

sedan gick vi upp till mitt rum och pratade lite till. Och sedan drig hon iväg sig till sängen och jag hamnade här. Och till den glada saken, frågade Monica om jag kunde åka på bio och äta med Jaime imorgon och hon sa ja :) MIKAELA glad:)

Sedan så sa hon också TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR BREVER som mamma skrev. Det var precis det hon ville ha med, det var skrivet som om du var här. Monica tyckte det var riktigt bra. Stold över dig mamma!

Dusch - läxor - sova. Imorn är det valentines day!
GODNATT
och
Glad Alla Hjärtans Dag (för de är det redan i sverige)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart att du vågade fråga och att svaret blev JA. Grattis till framgången. Och har det så jätte trevligt' när du och Jamie ska ut tillsammans.

Tack och hälsa Monica tillbaka. Roligt att höra hennes fina kommentarer. Det blir jag glad av.

Jag tror att jag är en rätt bra lyssnare och kan få ner det i skrift. Mitt andra yrkesliv ska bli journalist och författare.... Har ju alltid tyckt om språket, texten och formuleringar...

Kram alla hjärtans dotter

2012-02-14 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0