Flocorico concert

Hejsan,
jag har haft en toppendag:)
AnaKaren hämtade up mig vid halv 11 ungefär och vi åkte till en besinmack och åt tackos till frukost. Sedan åkte vi till Walmart och köpte ett minneskort till min kamera för jag hade glömt de i huset och behövde ändå ett nytt. Tappade två av mina i hawaii:/

Sedan åkte vi till ställdet där de uppträdde: tittade på när de gjorde sig iordning och sådant. Och det pratade om hur underbara all i gruppen var och alla började gråta och jag också. Hemskt och ändå så himla rörande!
 Sedan tittade jag på hela konsertet. Låter bilderna tala för sig själv:

liten kille i typ 7-8 klass och deras band var superbra!!! Och han sjöng och spelade trumpet hela tiden! amazing! Talang på en sådan liten kille:)


Efter det så åkte vi til en buffe och jag åt massor av sallad.
Sedan åkte jag hem, pratade med Monica lite.
Tog precis en dusch och nu ska jag sova!
GODNATT!
ha en fantastisk vecka<3


Kommentarer
Postat av: Malin

åh mikaela jag önskar vi hade såna konserter på min skola här också! avundsjuk!!

2012-02-27 @ 05:48:00
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Action och underbara bilder. Förstår att du haft en toppen dag.

Kram mamma

2012-02-27 @ 06:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0