tresteg

Hejsan,
ibland är det så roligt att läsa era kommentarer. Pappa rukbriken hänger ihop med texten, men man måste vara smart för att förstå det! och en gång är ingen gång, nästa gång är första gången = ingen annan gång, så ingen gång är någonsin någon gång...

Vaknade up som valigt idag, sovit 8 timmar denna natten också:) Åkte till skolan och åt frukost - äckligt som tusan!
engelska då jag klippte up ett hjärta och målade det lila för någonting som hölls i cafeterian senare på eftermiddagen.
track då vi strechade och sedan så gjorde vi mag-workout! så tröttsamt!
algebra gick till front offic och hämtade miniräknare och sedan gjorde typ 3 upgifter
lunch då vi i slutet gick och blev måttade för lettermen jackor. Skoljackor. Vill ha en som minne:)
fysik
us history
psychology
fick 90/100 på mitt test
yearbook då jag hjälpte min engelska lärare med någonting i cafeterian.

efter det gick jag till track, då jag först hoppade höjdhopp. Gick mycket bättre än igår! Och efter det prövade de mig på tresteg. Hoppas jag får göra det! kommer bli kul:)

Tittade på dansara en liten stund med Jaime innan bussen kom och jag åkte hem. Bussen tog 30 minuter att åka ifrån skolan och var hemma klockan 10 minuter till 8!

jag åt mat
pratade med ines (monica åkte precis när jag kom hem på något ärende)
duschade
och nu ska jag sova snart. Klockan är inte ens 10! stolt tjej:)
puss kram och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Utkast. Något som man kastar ut. Tydligen var det den 28 feb och det verkar riktigt eftersom det är den 29 feb. Depend. Ja det län ju inte ha något med Jamie att göra.



Markus o Madeleine hälsar. Nu ringde du precis och jag slutför denna kommentar medan du är på toa.



Kramar från alla i Who Valley.



2012-02-29 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0