vissa dagar är bra andra inte

Hejsan allihoppa,
jag sitter och tittar på Rapport. Känndes som jag behövde uppdatera mig lite om vad som händer i sveirge.

Jag åt en supgod frukos, italiensk äppelkaka som Alessia hade tagit med till mig.
Engelska där vi gick igenom benchmarking-en.

track, då vi lyfte vikter:)

algebra, blev annmäld frånvarande. Så fick senare ett sms om att jag hade skolkat från Monica som hade fått samtal från skolan. irriternade, förstörde hela min dag.

lunch

fysik
gjorde klart allting snabbt och sedan satt jag och lekte på lärarens ipad. Jag vill också ha en!

us history, helt vanligt med presentation och ta antecningar.

psychology, där vi tog antecningar

yearbook, som sagt satt och pratade, som varenda lektion haha! gick även till min tredje perdiod och frågade varför han anmälde mig frånvarande. Ett misstag...

Gick helt pissed off till track pga. smset från Monica. Hoppade höjdhopp i alla fall:) Det är kul och han säger att jag gör bra ifrån mig. Och det är som sagt ett stort plus att vara lång haha. Måste lära mig att få lite höjd bara.

Sedan gick jag därifrån ochringde pappa (hade pratat med mamma innan) Och pratade. Det är lite jobbigt nu. Alldeles för mycket känslor. Saknaden är lite för stor när saker händer.

Gick till soccer där de tittade på filmen från lördagen. SUper tråkigt, efter typ 20 minuter gick jag på "toa", gick och träffade Jaime för jag kommer inte se honom på tre dagar typ. Eftersom jag är en dum Junior så måste jag ta benchmarking (test hela dagarna de nästa tre dagarna) medan seniorerna behöver inte ta dem. Så han kommer inte komma till skolan. Jag vill ockås vara senior var det jag vile komma till!!!! :(

Väntade på bussen och tittade på track jogging byxor, funderar på att köpa. Bra minne och jag har inga. Och det är ungefär 350 för både tröja och byxor:)

Sedan åkte jag bussen hem, jag blev avsläppt först så! gjorde min dag! Gick hem och åt mat och sedan tittade på en serie på svtplay. Lyssnar på massor av svenska<3 Det är jobbigt att prata svenska till exempel när jag pratar med mina föräldrar för alla ord är lättare på engelska haha. Hoppas det ändras tillbaka när jag kommer hem igen. 4 månadger & 3 dagar :)

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig i tid. Imorn ska jag vara i samma dumma klassrum hela dagen. Ska ta med mig en bok och en tjocktröja som jag kan sova på!
Godnatt allihoppa sov gott(:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vuxna bör säga förlåt och visa förtroende och kommunicera via samtal och ögonkontakt. Jag hoppas dina inblandade kan förstå det. Du har värdighet - behåll det i alla lägen.

Har du kollat våra vall och att de är rätt vill gärna skicka in det imorgon.

Idag är en bra dag.

Kram mamma

2012-02-07 @ 22:19:53
Postat av: Mamma

Jag har dina ändringar. Ordnar med intagningen för gymnasiet under dagen. Jag och Markus sitter och äter frukost kl är 8 på morgonen. Han har sovmorgon både onsdagar och torsdagar. Madeleine ska ha nationella prov hela dagen. Jag själv ska till tre olika tandvårdskliniker under dagen, i Sundbyberg, Södertälje och mitt i Stockholms Centrum. Kram mamma

2012-02-08 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0