1½ timmes väntan på en osynlig buss

Hej,
idag har varit ännu en lazy day. Jag och Hayley somnade inte föens klockan 2-3(?) efter att ha tittat på en rolig film.

Vi satte larmet klockan 7.30. Bortstade tänderna och bytte om till träningskläder och gick bort till Leo's där vi väntade på bussen och även åt en breakfast-taco och drack varm choklad.

Vi satt där och väntade tills klockan 9. en timme! bussen kom aldrig. Vi såg en buss men den gick åt fel håll och stannade inte ens där. Så vi gick hem, eller på väg. Jaime var på väg till skolan för att ha träning. Men vi bestämmde oss för att inte ha träning så vi sa nej till att han skjutsade dit oss. (Jag sa även när klockan ringde att vi seriöst skiter i träningen och somnade om igen. Alltid lyssna på sin första instingt!) Men träffade honom en snabbis ungefär vid Leo's innan han åkte till skolan.

Vi gick hem och tittade på filmen "New Years Eve" på min dator. I min säng. och sedan somnade vi om och gick inte up förens klockan 3.

Gick up och åt varsin Burito. Lilla Jay kom och vi tog med honom till Walmart. Köpte schampoo och balsam. Mitt schampoo räckte i 5 månader! det är helt galet! Och jag har långt hår!

sötaste killen när han är glad. Men han saknar sin mamma välrigt mycket när vi ät hemma.

Hayley sprang och Jay sprang efter och skrattade på Walmart. Det var så fick honom att gå dit vi ville.

Väl hemma målade jag och Hayley naglarna och sedan så var det mat! :)

Nu planerar vi att titta på ännu en film. Tror det blir bara jag och Hayley på min dator igen. Och sedan ska vi försöka gå och lägga oss i tid, för vi har en match imorn. Vet inte var, men vi måste vara i skolan klockan 7.45. Tidigt som tusan! Önska oss lycka till. Och jag har en önskan att prata med mamma också.



Kommentarer:
fick en annonym kommentar om en fråga om vem Jaime är. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, han är min pojkvän... Han är 18 år, senior. Jag har inga klasser med honom. Jag lärde känna honom då jag åkte med Cheerleaderna till footballs matcherna. Jag tror dock han har slutat vara en cheerleder. Hen är i wrestling och är en riktig duktig dansare.

Efter football's sesongen var slut så började vi efter ett tag träffas i passing periods (perioderna mellan klasserna). Först bara en snabb kram och sedan börjad han "walk me" till mina klasser. (något killarna gör här som är jättegulligt tycker jag. Och ja vi träffades mer och mer och även var ute med honom och några kompisar och lärde känna honom bättre.

Anonym: tack så jättemycket att du läser min blog, så himla gulligt:) Du gjorde min dag med den kommentaren. Och gå off anonym! <3
Och tack för kommentaren, jag svarar på era frågor, bara skrv något och ni gör mig glad som en solstråle. Tack som tusan till er alla som läser min lilla dagboks-blogg.


Det var väl allt för idag. Nu ska vi titta på film (troligtvis) och sedan off to bed.
Godnatt
&önska oss lycka till imorn <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig beskrivning av hur ni träffades. Det låter som om du inte är så arg längre. Som du ser så löser det mesta sig. Du är enastående som har att hantera allt detta med olika kulturer och främmande familj. Du växer nog enormt som person med allt som händer dig det här året. Stora kramar pappa

2012-01-03 @ 21:41:54
Postat av: Madeleine

Vad kul, nu vet jag också hur ni träffades. Jag trodde han var lika gammal som du! Men pappa berättade idag att i din skola brukade man kasta mat på varandra eller hälla mjölk på varandra. Är det sant ??

Saknar dig, puss Madeleine <33

2012-01-04 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0