2012

Hejsan,
nu är det 2012. Det är helt galet. Känner ingen skillnad, har aldrig kännt att nyår är så himla stort. Men fortfarande har inte sett min familj på snart 6 månader, och det är ingen mer 2011. 2011 var ett underbart år, bästa året i mitt liv och det vill jag tacka er alla så himla mycket. Alla ni som läser min blogg, mina föräldrar, mina vänner och alla personer här i Texas. Tack så mycket!

till idag då: somnade inte förens klockan 5am igår. Jag vaknade vid ett och sedan gick jag inte up förens klockan typ halv 3. Öppnade dörren och såg haylet komma upp för trappan. (hon hade sovit hos en kompis och spenderade inte nyår med oss).

Jag åt BBQ till "frukost" 3 på eftermiddagen... haha. Det var gott. Sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Jag tog en dusch och spelade sönder Hayley's ipod. TinyTower, det har jag spelat nu 3 dagar, helt besatt.

Vi tog också ner julgranen vid typ klockan 6 tror jag. Det gick snabbt för vi var jag Ines och Hayley & Monica.

Spelade mer tiny tower. Spelade lite kort & uno. Och sedan åt vi mat vid 11. Allihoppa vid det stora bordet. Ovanligt. Det var mums och vi satt och pratade massor jag Ines och Hayley om våra länder och vart vi vill åka i världen och sådant.

Sedan började vi titta på en film, men jag och Hayley gick in till rummet för att vi ska upp klockan 7 imorn för soccer träning. Filmen vi tittade på var tråkig också och jag och Hayley ska titta på en annan film på datorn (vi ville inte vara oförskmda så därför sa vi att vi skulle sova, så de tror vi håller på att somna)

Godnatt, hoppas ni alla hade en trevlig första Januari!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja så värst trevlig blev den väl inte. Fortfarande sjuk. Nu hemma och plockar oordning så det blev inget jobb för mig idag men Carina åkte till Dentamel tidigt imorse medan vi andra nästan hade dina sovvanor. Förstår att du haft bra samtal med Carina. Mycket som vi tar för givet här är annorlunda i Texas. När du kommer att blicka tillbaka på alla de här händelserna så kommer du att minnas dem skarpt just för att de var annorlunda än vad du tänkt dig. Även om du får mycket tankar och blir arg ibland så kommer alla dom här händelserna bli ett mycket kul år. Nu börjar 2012 och det blir för dig snart med en Hawaii resa med delfiner, vänner, hajar och annat. Kramar pappa



Ps. Att bli arg när något inte är rätt är nog mer Pappalikt.

2012-01-02 @ 13:12:19
Postat av: Mamma

Hej min älskade underbara fantastiska dotter.

2010 tyckte du var ditt mest fantastiska år någonsin och

tänk nu- 2011 blev det mest fantastiska året. Och

det förstår jag verkligen - ett extra speciellt & extra ordinärt

Upplevelseår med allt vad händelser såväl i upplevelser, tankar

Och känslor. Du växer iallt du gör och det bästa

Av allt är att du hanterar det så bra-både det som är med och det som är motgångar. Och så börjar du året med en tumultartat i amerikansk dubbelmoral och lyckan av att vara kär. Allt

Himlastormande på en och samma gång...

Du lever livet och du njuter av detboch är Tacksam

Över det. Underbart!.

Kram kära du - mamma



2012-01-02 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0