soccer och mer soccer

Hejsan,
(jag skriver lite i efterhand eftersom när man tittat på film i sängen och somnar...) kommer då inte ihåg så mycket vad jag gjorde. 
 
 5januari
Hayley sov ju borta. Och hon kom hem klockan två. Jag tittade klar på "it's boy girl thing" a really funny movie! :) Sedan ko Hayley hem och vi åt nudlar tror jag.

Vi gick och väntade på bussen, och på Leo's åt vi macor och lite annat som en andra frukost. Bussen kom, men Hayley kände sig sjuk, så hon gick hem. Och jag åkte helt ensam på den dumma bussen till skolan. Och bussen kom typ bara för oss, åkte direkt dit och direkt hem.

Tränade, sprang massor och sköt sedan på målet. Det är så tråkigt utan Hayley, vi är sådana outsiders. haha!

Åkte sedan hem, vi tränade från klockan 4-6. Så jag var inte hemma förens klockan 7. När jag kom hem så bad Monica mig att ringa så jag kunde förbreda kyckling. Så jag gjrode det. Hayley sov. Och Monica var och plockade up Alessia på flygplatsen. Hon kom från Florida.

Efter maten så hamnade vi alla 4 i in säng och tittade på "step brothers". SUPER kul film! många goda skratt.

Efter filmen gick Ines och la sig, och vi började titta på en annan. Men både jag och Alessia somnade inom 10 minuter. Hayley väckte mig 30 inuter senare när hon tröttnade på filmen. Och vi alla somnade om i min säng. 

 6 januari 
Vaknade up vid 11 ungefär. intryckt i hörnet mot väggen, haha. Varmt som tusan!

Lämade inte rummet förens klockan typ 12, då Jay (grannens son) kom. Monica var inte hemma, så jag tog hand om honom. Jag gjorde ett riktigt bra jobb tyckte jag, han var tyst de två timmarna Monica var borta. Höll honom syselsatt. Bebisar är krävande som tusan, speciellt när de saknar sin mamma super mycket!

När Moncia kom hem så tog jag en snabb dusch. Och sedan så åkte vi iväg skolan vid 3.30. Stannade på Faimly dollar och köpte något att äta och dricka för våran soccer match.

Vi gick till skolan och sedan åkte bussen till Edinburg klockan 4. Och Vj light spelade klockan 5, och vi sat och åt jordnötter. Vi spelade vid ungefär kvart över 6. vi förlorde med 2-0. Tyvärr.

och när vi skulle värma upp så sprang jag och Hayley till stället där vi strechade, och hon puttade mig så det slutade med att båda hamnade på marken. Så himla pinsamt!

Sedan satt vi och tittade på varsitys match och åt mer jordnötter. När de var klara, runt 8, tog vi bussen mot ChickFila där vi åt. Sedan åkte bussen till skolan och sedan slätte den av oss här hemma hos mig. Runt klockan typ halv 11.

Hemma fyllde vi upp en Hello Kitty docka för vi ska fira Christina som hade sin födelsedag idag. Jag och ines (ines köpte, jag hade helt glömt)  gav henne två fotoalbum.

Sedan har vi tittat på High School Musical 1 och 2. Nu ska vi gå och lägga oss! klockan är 4am. Tur att vi kan sova imorn! Bara det inte blir för varmt och kvavt i mitt rum.

Puss och kram på er alla
10 dagar kvar till HAWAII!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Madeleine

Jag och Madeleine har åkt tåg till stan och shoppat. Vi började på sergelstorg och sedan gick vi till drottninggatan. Vi har köpt massor av olika saker te.x en superduper snygg jacka till Madeleine, en superduper snygg datorväska till mammsen, lite skolsaker, ett nattlinne+nattbyxor till Maddisen m.m.

Vi har precis ätit på en pizzeria. Capri på östermalm. Det var jättejättejätte gott! Fast dom var lite oförskämda dom tog männen före tjejerna! Även om dom kom senare...

Nu sitter vi på roslagsbanan på väg hem.



En massa pussar och kramar från oss!!

PS: Vi / Mamma undrar när du får träffa Jamie igen?

2012-01-07 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0