ännu mer soccer :)

Hejsan,
idag har jag spelat soccer, trevligt va? Jag och Hayley gick up vid 6.45 och åt frukost. Flingor i ett mjölkglas och en brödsak. Klockan 7.30 skjutade Monica oss till skolan. Vi lämnade skolan vid typ 9 kanske och åkte til Juarez High School stadium (säger mig lika mycket som de säger er) Jag satt på bussen och åkte med.

först spelade Varsity och jag satt och spelade på Hayleys ipod och sedan försökte sova. Vi spelade senare, vid typ 11.30 började vi. Vi spelade bättre i första halvleken den här gången. Och jag fick spela mycket. Men jag spelar som stopper. I mitten defence. Det funkar väl, bra. Jag stannade med #14 hela tiden och hon blev så irriterad på mig. Haha! Vi frölorade med 1-0.

Sedan fick jag ävenspela lite i JV light teamet som spelade efter oss. Och även här förlorade vi med 1-0. Och det var lite konstigt för de var typ 3 varsity tjejer som spelade eftersom de inte var tillräckligt med spelare.

Efter det så åkte vi till Dary Queen och åt hamburgare. Jag Haylet och våra tränare satt vi ett bord. Det är ganska kul då alla i laget är tajta och sedan är det jag Hayley och Alessia.

Bussen körde oss hela vägen hem och jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde senare.... Vi åt mat någon gång i alla fall och sedan pratade jag med Hayley.

Vid ungefär 6 kom en tjej och knackade på dörren, för hon visste inte att jag inte var redo. Jaime hade typ skickat henne. Men de var bra så kunde jag fråga Monica om jag kunde åka med dem till en camping sak - samma som förra saken.

Först så åkte vi till Elsas och Jaimes hus. Då alla killar var på Walmart och köpte saker. Så vi tjejer åkte över till Tanyas hus och satt och pratade. De pratade massor av skvaller som jag inte hade någon aning om vem det var om. Jag gillar som sagts inte skitprat, så de var väl ganska tur för mig. Sedan grillade vi korv (jag hade ätit redan så jag åt inget) och så satt vi vid elden.

Jag behövde tyvärr åka klockan typ halv tio. För AnaKaren bestämmde sig för att åka hem. Synd att man inte har en egen bil måste jag säga!

Väl hemma så hade de köpt ett Mario spel som vi spelade länge. Och sedan satte vi på "it's a boy girl thing". Men den ville inte funka halvvägs så vi gick nu ska vi gå och lägga oss. Klockan är redan 1 tror jag. Och vi ska up halv 8 imorn för att hoppas på att bussen kommer och tar oss till soccer träningen.
Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0