back to reality

Hejsan,
imorse gick jag själv till bussen för Christina tog bilen. Och jag orkade inte vänta. Så jag pratade med Alessia där och på frukosten och så:)

som alltid hade jag engelska. Där vi läste ur en bok som jag behöver komma ikapp med.
track då Kathia var min egen tränare typ och vi lyfte vikter och mina ben har träningsverk just nu! Tjejerna är i så god form, hoppas det kommer!
Algebra jobbade lite smått
lunch, då Jaime även åt med oss:) Och jag åt ett HELT äpple och alla tyckte jag var helt knasig. haha.
fysik, jobbade och tog anteckningar. Saker som jag redan har gjort.
us history, ojdå vi har ett mini test imorn. Får ta och plugga på det imorgon i skolan. Sedan tog vi anteckningar typ.
psychology, har test så måste läsa till det också (hej lata mikaela) det är enkelt. måste repetera lite bara.
yearbook, satt på ett bord hela lektionen.

Stannade och tränade track i en och en halv timme. Massor av jobb och välrigt roligt :) de tjejerna är mycket härligare än de i soccer. Gick til soccer senare och de gjorde ingenting. Funderar på at hoppa av soccer, och alla pratade bara spanska hela tiden så de enda jag förtod var att de se "kick it hard". -.- 
 
Tog bussen hem och en kille gick med mig för vi gick av på något konstigt ställe. Öppnade dörren till huset och Mónica satt där. Hon hade missat sitt flyg igår men tur nog fick de ett hotell. Så vi pratade massor om det.

Sedan åt jag pizza och pratade med Ines om alla våra äventyr och visade henne bilder från Hawaii. Jag gjorde även en power point till psychology, behöver bara skriva en essay nu. Och det är ett annat helvete med saker jag måste göra.

fick även ett brev från EF där de står när jag åker hem, ska läsa igenom det imorn, så får vi se vad det står:)

Nu tog jag precis en dusch och ska gå och lägga mig.
godnatt mina änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0