Christinas & Norby's födelsedag

Hej,
idag har jag inte gjort mycket. Varknade vid klockan typ 11 igen. Och skypade med Mamma, Pappa och Madeleine i typ två-tre timmar. Monica sa lite skämtsamt att vi skulle komma ut ur våra rum och komma ner. Så vid 3-4 tiden tog jag en dusch och jag och Hayley gick ner.

Träffade Norbys far och hans flickvän. De kom för vi hade en cookout för Christina och Norby. Christinas födelsedag var ju igår och Nobys är imorn.

Jag och Hayley hade bara ätit en liten yoghurt innan, så vi var jätte hungriga! Så vi satt och väntade på Marissa.
Barnen åt, och sedan åt vi. Sedan åt de vuxna och vi spelade Uno i huset.

Sedan åt vi tårta och slog på en stor Hello Ktty pinjata. Många goda skratt och proppade plastpåsar fulla med godis! Massor av choklad. Det var gott och jag har massor kvar.

Sedan så spelade vi uno. Och skojjade runt som dårar med varandra. Väldigt underhållande och kul! :)

Nu ligger jag på min säng och förbreder mig för att borsta tänderna!
GODNATT!
9 dagar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pysseldag i huset...mysigt.

Köpte bra bok

Till Neudings som hjälpte oss med kaninerna

när vi var i Vemdalen, nobelpristagaren i litteratur -

Tranströmmer - glad för det.

Huset det rosa där Ulrica och Lennart bor är nu sålt. Nu

ägare flyttar in i marsmånad- ska bli intressant

att se vilka som blir våra nya grannar.

Farmor firar sin födelsedag idag fast hon fyller på

onsdag den 11 januari. 81 år.. Pigg och alltid Pigg.

GodNatt kram kära du Mamma

2012-01-08 @ 23:22:10
Postat av: Mamma

Skrev men försvann tar om det imorgon...kram & godnatt kära du mamma

2012-01-08 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0