en helt normal dag

Hejsan,
måste säga att det har varit en underbar dag i början, och på eftermiddagen tittade tårarna fram.

Dagen började med att jag försov mig, Monica knackade på dörren vid 7.27. Jag sov och stressade på 2 minuter mig ut genom ytterdörren. Glömde mina soccer skor, men fick med mig allt annat. Han inte sminka mig så har gått utan smink i skolan.

Engelska, hon satte mig ensam i hörnet.
Teater (MÅSTE BYTA DEN KLASSEN!!!!)
Algebra, blev flyttad, så nu har jag i A bygnaden... en en ny lärare hoppas jag förstår mer. Och at det är enklare. Men annars gillade jag min lärare han var snäll.
Lunch, de klagade på att jag var sen -.- man kan inte vara sen till lunch!
fysik, satt på bordet och pratade massor:)
us history, vi flyttade sitplatser och jag fick fortfarande sitta nära en tjej som alltid hjälper mig!
physology, han pratade en massor. Och så hade han en leksak som jag har prövar innan och när jag lyckades blev jag super glad och skrek ut i klassrumet, haha! Och nu hade han en större som jag tvingade till mig att pröva - de sa att jag skulla skada mig. Alla tittade på mig. Såklart lyckades jag inte. Den var jättestor och tung! Och det är en kub typ som hänger i ett snöre som man ska få up på en pinne.... Jag vågade inte pröva efter det, lovar att jag kommer skada mig med den saken! hah!
soccer, gjorde inte ett skit-.- vill byta den klassen! Testa något nytt.

fick låna skor av coachen så jag kunde ha träning efter skolan. Men jag var på så dåligt humör, för Jaime berättade något för mig. Inge problem mellan oss... men jag förstår mig inte riktigt på vissa personer. Så jag hade ingen ork och började gråta. Skit dag efter skolan helt enkelt. Ringde även mamma, tack för att du alltid finns där. Är så glad att jag har dig i mitt liv! ÄLSKAR DIG!

Sedan slätte Hayley's vän av mig hemma. Och jag åt mat. Sedan pratade jag med en nyfunnen vän via skype nästan två timmar.

Satt och pratade med Monica, Ines, Hayley och Marissa i trappan ett tag - de kom förbi för att låna en plaststol eftersom Alessia skadade sig rejält under träningen idag. Åkte till sjukhuset och allt. Och kan nu inte gå :/ Hon kan behöva opereras och troligtvis inte kunna spela soccer någt mer. Stackarn! :(

Nu ska jag hoppa in i duschen och sova!
Godnatt mina fina! Imorn blir en bättre dag.
LESS THAN ONE WEEK TO HAWAII!

Kommentarer
Postat av: pappa

Känns alltid som du är extra långt bort när du måste brottas med motgångar. Bra att du ringer så att du får en annan syn och kan få stöttning. Samtidigt som det är tråkigt att det inte alltid är bra så känns det alltid skönt att få stötta dig. Carina hade nog också lite svårt att sova efter erat samtal eftersom hon så väl förstod din situation. Hoppas att det ändå inte förmörkar din vardag då du ändå har många trevliga saker nu med ny pojkvän, resa till hawaii och att du oftast har roligt i skolan.



kramar pappa

2012-01-11 @ 13:25:44
Postat av: Mamma

Läste pappas bloggsvar ovanför och så var det verkligen - jag låg länge och tänkte på dig och känslomässigt

med dig och det du brottas med helt i onödan skapat av andra människor... ( får jag skriva det / riktigt arg) .. Nu gjorde jag det iallafall...

Idag blir och är en bra dag. Jag njuter av dessa dagar då jag åker in till sthlms citybochbhar bransch givande möten med företag för att Dentamel och CelinDental ska växa. Glädjen jag känner är så härlig. I mitt rätta element i möten med människor för att skapa affärer. två bra dagar för mig.

Vi ska åka till farmor och överraska henne på Hennes födelsedag även om vi firade henne i söndags.

Kram din mamma och du är en vinnare i alla lägen.



2012-01-11 @ 20:15:33
Postat av: Mamma

Jag skrev så bra text och nu borta ..

Iallafall skrev jag mycket riktigt att jag låg känslomässigt och tänkte på dig och med dig länge efter vårt samtal och att jag faktiskt var riktigt arg på dem som missunnar dig glädje, kärlek och lycka.

Jag stormtrivs med mitt nya Dentamel liv och känner att jag åter är tillbaka där jag trivs bäst imitt yrkesliv. Åkt och haft intressanta möten i Stockholm i två dagar. Många bra möten med människor med mål att sälja och utveckla Dentamel och CelinDental. Jätte spännande med många intressanta möten.

Nu ska vi åka och överraska farmor på hennes födelesedag trots att vi firade henne i söndags.

Kram Mamma

... Och du är en evig vinnare....

2012-01-11 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0