fösta skoldagen på andra terminen

Hejsan,
som sagt första skoldagen på vårterminen. Sista terminen i USA.

Dagen började med att vi gick ut för sent typ. (inte senare än vad vi brukar) Men vi såg bussen åka förbi, andra gången. Så vi gick tillbaka till huset men bussen kom förbi vårat hus, precis utanför. Verkligen ett "amerikast moment". Haha ja, jag är fortfarande med allt mina filmsaker. 

Vi kom till skolan, och skulle typ gå till Family Dollar och köpa något att dricka för våran match senare. Men vi beslöt oss för att det var inte tillåtet. Så vi gick och stod och väntade på att skåpen skulle öppna. Sedan gick jag till min första klass. 

Engelska där vi först gick till biblioteket, och en tant kom och sa att min tröja var inte tillåten att ha på sig. För den var blommigt genomskinlig. Så jag gick till mitt soccer locker och satte på mig min tjocktröja. Sedan under engelskan tog vi anteckningar.

träffade Jaime i passing perioden (vet att ni alla vill veta...)

Teater, som jag måste byta!!! Så tråkigt, eller de pratar mest, och jag vill göra något. Tror jag ska byta till Track:)

Algebra, det var råttbajs på golvet, så vi givk till bibioteket.

Lunch, åt lunch fastän jag inte var hungrig. Behövde energin för soccer senare.

Fysik, trevligt. Måste ta reda på information till henne så hon kan skriva ett rekomendationsbrev för Returnee saken.

Us History, som vanligt. längsta lektionen jag har.

Sociology Physology, mr Montelongo, min favoritlärare måste jag nog säga. Han är rolig. Och sedan så är klassen stor nu, hoppas de stannar:)

Soccer, då bytte vi om och coach Malacara pratade lite typ.


Våra locker room om ni vill veta:) Så typiskt amerikanskt!!


Sedan laddade vi bussarna. Vi åkte till Valley View High School där vi stressade att värma up och sedan spelade vi. Jag var inne typ halv första och hela andra. Och Coach Castillo sa att jag var duktig. Jag tycket vi spelade ganska dåligt i allmänhet. Det slutade med tråkiga 0-0. Vi kunde ha vunnit över dem!


JV soccer team. Hittar ni världes mest blonda person här nere i mitten av allihoppa!

kom på att jag hade varit här en gång innan. JB spelade ju football här en gång. Det var lika blåsigt då!

Det var en rolig tjej, nummer 13, hon var helt rädd för mig för att jag var så lång. Hon var inte så kort, men ändå. Och hon sa typ: "no, no, no plz!!" för att jag inte skulle stanna med henne. Roligaste på hela dagen. Deras lag spelade i gul tröja och gula stumpor och blåa shorts. Hej sverige? Det var lite roligt!

"Tittade" på Varsity & pratade med coachen. Och även med Malin via telefon och vi är sååååå taggade på HAWAII om 7 DAGAR!!! :) Fick ett brev när jag kom hem med information om det! Galet! :D

Vi stannade på ChickFila igen och åt mumsig hamburgare. Och sedan tog bussen oss hela vägen hem.

Hemma så satt jag i sängen och nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig.
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du några dar till Hawaii. Nedräkning pågår förstår jag. 5 månader går också snabbt och vi planerar att boka flyg i veckan. Markus och Madeleine slutar den 14 juni , en torsdag, men det är lite för sent. Troligen så blir det avfärd några dar tidigare, kanske fredagen innan den 8 juni. Vad är det som man ska se i dina trakter, Houston eller annat. Det är väl rejält varmt då så vad tror du?



Kramar pappa

2012-01-10 @ 22:41:43
Postat av: Mamma

Vad är Track ?

Vad gör man när man träffas mellan passing period?

Vad gör man för att bedömma att den var för genomskinlig -

Är det varje endkild lärare som kan säga så .?

Slut på dagens frågor.

Jag är helnöjd med min dag i Stockholms livet.

Gick förbi Norra Real och tänkte på dig / mysig

Och längtande känsla ab dig.

Tack för alla fina presenter. Vi öppnade dem

Tillsammans i vita soffan. Tack igen väldigt mycket för brevet

Och den fina texten.

Dina paket verkar vara på villovägar ska undersöka det

I veckan jag skickade dem typ måndag före julafton.

Kram kram Mamma längtarkramar

2012-01-10 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0