fredag & lördag

Fredag

efter att ha sovit en massor. Somnade klockan 5 och sov tills 11, somnade om klockan 12 och vaknade när klockan ringde för att gå till skolan klockan 6.40.

Så jag tog skulbussen och åkte till skolan. Hade engelska där vi tittade på Pojken i Randig Pyamas och jag kopierade ner anteckningar jag hade missat.

Sedan träffade jag Jaime :)

Track, då jag fick kläder, men gjorde ingenting börjar nästa vecka! Tror det kommer bli mycket träning...
 
Algebra2, vi hade ett test som jag fick 40 på. Förklarligt eftersom jag inte har vairt där.

lunch - då en poliskvinna blev sur på mig eftersom jag hade gått med Jaime till hans klass. Gud man kan inte göra ett skit på den här skolan.

fysik - har just nu 41 i hennes klass = jag failar klassen med stoirmsteg! Har lite saker att ta igen sedan är jag back on track

US History - lite anteckingar att skriva ner. Men mina betyg ligger bra där.

sociology - ska göra en powerpoint och en essy om culturskillnader och hur min resa var, han sa att de borde "cover my grade"

sedan var jag halva min klass i dansrummet och sedan gick jag till yearbook, tror inte hon bryr sig ärligt talat. Så himla skönt, kommer inte behöva göra någonting.

Sedan tog jag bussen hem och åt mat. Smsade Monica om jag kunde åka till basketbollmatch i skolan med jaime, alessia och några andra vänner. hon svarade aldrig så jag hade inte tid att följa med innan de åkte. Men snällt nog av Larry (alessia's vardspappa) att erbjuda oss skjuts dit. Så jag frågade Norby och det var okej så jag kom dit i alla fall!!!

Palmview van matchen och det var en maskot och även en kille som var klädd som Jesus som gjorde så att alla flyttade på sig och han kunde passera, haha! Sedan åkte vi till PizzaHut och åt mat, jag hade redan ätit så jag åt bara en minibit av pizza.

Sedan åkte jag hem och tänkte titta på en film men jag orkade inte och gick och la mig istället.

Lördag
vaknade up vid 12 tiden och vid 1 tiden så åt jag lunch som Norby hade lagat. Satte mig och tittade på den där filmen, förstod ingenting av den. Den var bra men hade liksom ingen mening.

Tog en dusch jag fixade en träff med Adela som skulle åka till Citrus Parade, där vi satt och tittade på massor av bilar som åkte förbi i två timmar. Och det kom vatten och jag blev blöt, haha. Men det var coolt!:)

Sedan plockade vi upp alessia som stod och sålde kakor och så åkte vi alla till Wingstop där vi åt och satt och pratade. Därefter åkte vi till en Carnival. Jaime kom också. Jag åt Funnel Cake med Alessia men jag åkte inga av åkturerna eller spelade någonting. Hade trevligt. En bra lördag! :)

Åkte hem, Norby var snäll och frågade om jag hade ätit någonting. Och tittade precis på en film och nu började på en annan. men jag ska gå och lägga mig. Imorn har jag bloggen att komma igång på riktigt med och sedan allt skolarbete och mitt recomendation letter!!!

Godnatt allihoppa!
Och igår var det exakt 5 månader tills jag är back home in sweden<3




Kommentarer
Postat av: Pappa

Back on track. Härligt att följa bloggen igen. Ja med extraresan i USA efter att du slutat så blir det 5 månader men nästan bara 4 tills vi träffas. Det kommer att gå supersnabbt. Kramar pappa

2012-01-29 @ 10:26:20
Postat av: Pappa

Back on track. Härligt att följa bloggen igen. Ja med extraresan i USA efter att du slutat så blir det 5 månader men nästan bara 4 tills vi träffas. Det kommer att gå supersnabbt. Kramar pappa

2012-01-29 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0