lazy day (:

hejsan,
orkar inte med inlägg som har två dagar. Så det blir för igår i detta och så kommer ett annat om dagen:)

Igår hände det inte mycket över huvud taget. Jag gick up och åt frukost typ en timme senare. Då var klockan typ 1 ungefär.

Sedan pratade jag med min familj i tre timmar. Bestämmde skola i sverige och pratade lite allmänt. Alltid så trevligt.

Sedan så jobbade jag lite, kopierade ner anteckningar och sedan tittade jag på två filmer tror jag, en sent på kvällen och en annan mitt på dagen på min dator. Vad skulle jag göra utan min dator.

Jag åt middag och sedan gjorde jag inget mer den dagen. Tog en dusch och somnade.

Hahah som sagt en väldigt LAZY DAY :) de behövs, fast de är bättre om man sover mer och går och lägger sig tidigare än jag gjorde.
hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0