Scherlock holms

Hejsan,
skriver lite i efterhand eftersom jag var så fruktansvärt trött igår!

Åkte som sagt till skolan igår som alltid. Åt frukost och sedan gick jag till engelska där vi tittade på mer film om andra världskriget. 

teater
algebra -.-
lunch
fysik
ushistory
psyshology :)
soccer -
vi hade vikarie och jag gick till doc's och pratade :)

På vägen hemma så hoppade vi av hos Hayley och Alessia och vi gick till ett fruktställe som är så himla gott!! Där satt vi och pratade i en timme ungefär. Efterdet så gick vi hem till Hayley och Alessia och jag rotade igenom de kläder hon inte ville ha med sig hem igen. Så jag fick med mig en tröja och en klänning.

Sedan gick jag och Ines hem, och jag pratade med Monica för vi hade planer att gå ut alla vi 5 tjejer plus henne. Men Alessia sa att hon inte orkade med hennes ben, hon hoppar runt på kryckor stackarn. Så vi åkte till biografen och tittade på Sherlock Holms. SUPERBRA film, tyvärr missade jag slutet då jag somnade :( Var trött som tusan.

Sedan åkte vi till Hooters, en resturang som bara har tjejer som servetriser som har kort korta shorts och magtröjor. Det var Christinas ide. Jag åt en hamburgare som var så himla gott! En av de godaste burgaren i mitt liv!

Sedan åkte vi hem och jag somnade på sängen, medan ines var i badrummet. Jag tvättade ansiktet och somnade på en gång! (klockan 2am)


Vaknade vid 1 am och gick direkt ner och åt frukost som var färdig. Ägg taco och toast med jelly på. Mums. Jag diskade. Och sedan gick up och gjorde mig i ordning. Och samtidigt pratade med världens bästa familj. De hade massor av underbara nyhetet. Ser dem om mindre än 5 månader. Och Madeleine har fått en medryttarhäst, så himla glad och avensjuk på henne, haha! :)

Vid halv 5 åkte vi iväg och gjorde några betalningar. Och sedan så åkte vi till State Farm Arena där vi tittade på en Hockey match. Vi fick uppblåsbara hockey klubbor som vi slog mot varandra för att göra massa ljud. Och sedan hejjade vi och hade mycket trevligt! - bilder kommer -

Vi åkte till McDonals och jag drack varm choklad, brännde tungan och smakade av alla andras glassar och mat, haha!

Sedan åkte vi hem och jag sitter på sängen igen, alldeles för sent som vanligt... Ska brosta tänderna och gå och lägga mig!

Klockan 2 har vi ett överrasktnings-hejdå-party för Hayley. Och sedan ska jag packa.
GODNATT&SOV GOTT(:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att läsa och du har nu fyllt upp med allt och du låter strålande glad. Det njuter jag av det var så härligt att se dig i action då vi skipade igår. Har tänkt på det länge så nu bokar jag - Sherlock Holms tills i kväll. Kram mamma

2012-01-15 @ 10:00:45
Postat av: Pappa

Van blev vann. Kramar pappa

2012-01-15 @ 14:24:28
Postat av: Mamma

GodNatt drömmer redan om vår resa. Så kul att vi bokat den. Kram mamma

2012-01-15 @ 23:24:26
Postat av: rebecca

Hej!



Jag är intresserad av att åka till USA på ett utbytesår och jag undrar om du kunde berätta lite om det?



Sen har jag också några frågor:



Var det svårt att komma in i språket?

Hur är skolorna och hur bemöttes man av eleverna där?

Hur gammal är du?

Är det mycket “high school spirit”?

Hur är det att bo i en värdfamilj?

Vad gör du på fritiden?

Vad är det bästa och sämsta?

Är EF lätta att komma i kontakt med om du behöver?

Var förberedelserna bra?



Ja det var väl det mesta jag hade för tillfället.

svara helst i e-mail :)



Ha det bra!

Kram Rebecca

2012-01-16 @ 15:44:25
URL: http://nattstad.se/becca.andersson
Postat av: Mamma

Tror att du har fullt upp inför resan - hoppas allt känns urspännande.

Jag och Madeleine har precis kommit hem från stallet där Nick finns. Mycket lycklig och nöjd Madeleine.

Jag är super nöjd över dagen ska äta en macka duscha och sedan i säng för att tidigt imorgon åka till Dentamel.

Good luck med resan ska bli så kul att följa dina upplevelser. Kram mamma

2012-01-16 @ 21:12:23
Postat av: Mamma

Tror att du har fullt upp inför resan - hoppas allt känns urspännande.

Jag och Madeleine har precis kommit hem från stallet där Nick finns. Mycket lycklig och nöjd Madeleine.

Jag är super nöjd över dagen ska äta en macka duscha och sedan i säng för att tidigt imorgon åka till Dentamel.

Good luck med resan ska bli så kul att följa dina upplevelser. Kram mamma

2012-01-16 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0